מדליית כסף לאילי וורייט ויובל ברנון בגביע העולם בשייט בקיל
זו המדליה הבין־לאומית הראשונה של הצוות הישראלי, אחרי שהובילו את התחרות ברוב שלבי המוקדמות.
בתחרות השתתפו כ-90 סירות בדגם ה-49er, והצמד הישראלי סיים על הפודיום עם הישג מרשים במיוחד.
התחרות בקיל היא אחת מתחרויות סבב גביע העולם, כאשר השנה השתתפו בדגם ה-49ER תשעים סירות, בתחרות צמודה ומותחת עד השיוט האחרון.
בעוד שבועיים יחל הצוות של וורייט וברנון את אליפות אירופה.
