הוועד האולימפי בישראל הכין ערכת השראה בת חמישה דפים כמספר הטבעות האולימפיות

מאת :הוועד האולימפי בישראל

הוועד האולימפי בישראל הכין ערב יציאת חברי משלחת ישראל לטוקיו ערכת השראה בת חמישה דפים (כמספר הטבעות האולימפיות) בעברית ובאנגלית (מצ"ב). 

בערכה נמצא תוכן הלקוח מעולמות שונים: משפטי השראה מהמדליסטים האולימפיים של ישראל לדורותיהם המדברים על ההתמודדות עם היום החשוב ביותר בחייהם הספורטיביים, משפטי השראה מגדולי הדור בארץ ובעולם בינהם: בן גוריון, הרצל, נלסון מנדלה, דאלי לאמה ואלברט איינשטיין.

בערכה, עמוד מרגש מתוך יומנו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל המתאר את רגע ההגעה לחלל ועמוד המרכז את ערכי המותג מדינת ישראל והמשמעת לייצוג המדינה וערכיה בזירה הבינלאומית.

את הערכה סוגר חומר מרגש מארוע הפרידה של נשיא המדינה ממשלחת ישראל וטקס התייחדות המשלחת עם זכר י"א חללי מינכן באנדרטה לזכרם בת"א.

ספורטאי ישראל, המאמנים והצוותים המקצועיים, מצויים בעיצומם ימים של רוויי התרגשות ולחץ עצום לקראת תחרות הספורט החשובה ביותר בקריירה שלהם, אליו נוסיף  את הלחץ סביב הבלתי נודע בשל מגיפת הקורונה. ואפילו רגע אחד של הסחת דעת בו יקבלו את הערכה בנתב"ג לפני היציאה לטוקיו או שימצאו אותה על המיטה בחדרם בכפר האולימפי, לנקות את הראש מהקושי והלחצים.

 לתיקייה מצורפת מסיכה ממותגת הדגל ישראל לאירועים הרשמיים של משלחת ישראל שיתקיימו בטוקיו.

לדפי ההשראה 2020 – הקליקו כאן

השייט יואב כהן ומסיכת הכחול לבן