יו"ר ועדת הספורטאים של הוועד האולימפי בישראל נטע ריבקין: "לעתים, ההחלטות הקשות הן גם הנכונות ביותר"

מאת: הוועד האולימפי בישראל

נטע ריבקין, יו"ר ועדת הספורטאים בהנהלת הוועד האולימפי בישראל, ביקשה להעביר לספורטאי ישראל מסר בעקבות דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

ספורטאים יקרים ,היום נודע לכולנו באופן רשמי על דחיית המשחקים האולימפיים שאמורים היו להיפתח ב-24 ביולי בטוקיו ל-2021.

לעתים, ההחלטות הקשות הן גם הנכונות ביותר. זוהי החלטה קשה מאוד אך האחראית והנכונה ביותר לאור המציאות שנכפתה על כולנו בהיבט כלל עולמי בשל משבר הקורונה.

כבר שבועות אחדים מאז שהמצב החל להחמיר שמחשבותיי וליבי איתכם. הקושי הרב בהתמודדות עם אי הוודאות המוחלטת, תוכניות האימון והתחרויות שמתבטלות, בידוד וחוסר היכולת להתאמן בתנאים האופטימליים של כל אחד ואחת מכם והניסיון להישאר בפוקוס כאשר הכל מסביב לא מאפשר זאת.

אני יודעת כמה כל אחד מכם השקיע את כל נשמתו כדי להגיע לטוקיו בשיא שלו, הוויתורים הרבים, האימונים המפרכים ואורח החיים התובעני למען הגשמת החלום האולימפי .

נכון שלרוב אנחנו לא רואים בעיניים בדרך למטרה אבל פה יש משהו גדול מאיתנו.הבריאות היא תמיד מעל הכל.

המשחקים האולימפיים זהו פסטיבל הספורט הגדול בעולם שאתם צריכים להגיע אליו בשיא שלכם ובביטחון מוחלט בבריאותכם. יש כמה דברים שאנו הספורטאים חיים אותם: הראשון שבהם הוא לא לוותר אף פעם והשני הוא להסתגל מהר לסיטואציות חדשות. אני בטוחה כי תגיעו לטוקיו 2021 מוכנים מתמיד .אז עכשיו, כשהכל קצת יותר ברור יש לכם יותר זמן להתאמן, ללטש ולשפר,כי מכאן הכיוון הוא רק מעלה.

זכרו כי ככל שהדרך קשה יותר כך הניצחון מתוק יותר. מדינה שלמה מאחוריכם תומכת, מחבקת ומחזקת.

בתקווה שמשבר הקורונה יהיה מאחורינו בהקדם האפשרי

בברכה, ואיחולי הצלחה!

נטע ריבקין

יו"ר ועדת הספורטאים

נטע ריבקין - התעמלות אמנותית
נטע ריבקין