משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו קיימה הבוקר טקס התייחדות עם י"א חללי מינכן

מאת: הוועד האולימפי בישראל משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו קיימה הבוקר טקס התייחדות עם י"א חללי מינכן באנדרטה בתל אביב ומשם העפילה לבית הנשיא בירושלים. ניתן היה לחוש באוויר את יראת הכבוד שהספורטאיות והספורטאיות העניקו למי שנרצחו על לא עוול בחפם במשחקים האולימפיים במינכן 1972 ולניצולת מינכן האתלטית אסתר רוט שחמורוב שהשתתפה בטקס. את דבר […]