התעמלות: כנרת צדף תמשיך בתפקידה כיו"ר איגוד ההתעמלות עד לאחר משחקי טוקיו 2020

מאת: הוועד האולימפי בישראל כנרת צדף הודיעה היום שתמשיך בתפקידה כיו"ר איגוד ההתעמלות עד לאחר המשחקים האולימפיים שיהיו בקיץ הקרוב בטוקיו. כנרת צדף אמרה: "ההחלטה נעשתה מתוך הענות לפניות והעדפת טובת האיגוד על פני ענייני האישיים ומתוך רצון להוביל את האיגוד במקצועיות ובאחריות למשחקים האולימפיים בהכנה מיטבית". במהלך ישיבת הנהלת איגוד ההתעמלות היום הודיעה כנרת […]