שיתוף פעולה ייחודי בין הוועד האולימפי לחברת BROADSAY

מאת: הוועד האולימפי בישראל


הוועד האולימפי בישראל וחברת BROADSAY  החלו בשיתוף פעולה ייחודי ליצירת סרטי וידאו ותכנים מקוריים שהפקתם מבוצעת באמצעות מכשירי הטלפון החכמים.

BROADSAY  הוא סטארט-אפ ישראלי ששם לעצמו למטרה להנגיש ולפשט טכנולוגיות שידור בוידאו ויצירה של תכני מקור, מתוך כוונה להגדיל את השקיפות בעולם התוכן ולאפשר עצמאות תוכנית וכלכלית, שיתוף, העצמה והעברת ידע של ואל הציבור הרחב באשר הוא.

BROADSAY  פעילה בשוק הגלובלי עם דגש על אירופה, בין השאר הודות לפעילות משותפת עם מו״ל המדיה הגדול ביבשת, אקסל שפרינגר, הנמנה עם המשקיעים הראשונים לזהות את הפוטנציאל הגדול שטמון בפעילותה.

BROADSAY  מציעה פלטפורמה ליצירה של תוכן מקורי, מבוסס קהילה והקשר, המאפשרת לכל יצרן תוכן, ללא תלות בגודלו או היקף פעילותו, לתפקד כערוץ שידור מלא ועצמאי. הפלטפורמה מאפשרת יצירה של תכנים ייחודיים ומקוריים, ניהולם ושילובם במסגרת ערוצי ההפצה והנכסים הדיגיטליים של כל יצרן תוכן למשתמשים, העוקבים והקהלים הרלוונטיים עבורו.

הוועד האולימפי בישראל החל ביצירת סדרת סרטים מקוריים עם ספורטאים חברי הסגלים האולימפיים המביאה את סיפורם האישי מחוץ לפעילותם הספורטיבית היומיומית האינטנסיבית.
BROADSAY  מבוססת מכשירי מובייל ופועלת בענן, כך שניתן לעשות בה שימוש מכל מקום בעולם ועל גבי כל מכשיר.

הוועד האולימפי בישראל נותן ביטוי לחומרים המיוחדים שהוא יוצר, בכל הפלטפורומות הייחודיות שלו: אתר האינטרנט הרשמי שלו, עמוד הפייסבוק והאינסטגרם ואף מספק אותם לערוצי התקשורת השונים המעוניינים בתכנים אלו.


בצילום: מימין: גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל ובנג'י שלזינגר מנכ"ל  BROADSAY

הוועד האולימפי בישראל  יזם מפגש בין ראשי BROADSAY  ומנכל"י האיגודים, ולאחר הצגת הפלטפורמה עומדים מספר איגודים להשתמש באפליקציה ייחודית זו.