שיתוף פעולה ייחודי בין הוועד האולימפי בישראל לפלטפורמת התוכן המובילה טיקטוק להצגת תכנים בלעדיים של המשלחת הישראלית בטוקיו

מאת: הוועד האולימפי בישראל

המשחקים האולימפיים בטוקיו יצאו לדרך ב-23 ביולי ויימשכו עד 8 באוגוסט, הפעם בלי קהל ובתנאים של ריחוק חברתי.

אתגרים אלו הביאו השנה לשיתוף פעולה ייחודי בין הוועד האולימפי בישראל לפלטפורמת התוכן המובילה טיקטוק להצגת תכנים בלעדיים של המשלחת, מסעותיה בטוקיו.

בחמישה ימים הראשונים מאז עלה לאוויר זכו התכנים עמוד הטיקטוק החדש ללמעלה מ-100 אלף צפיות. למרות החוקים והתקנות, העולם יצפה שוב כיצד רוח האדם מנצחת את כללי הטבע וגבולות ההיגיון. יותר מ-300 תכנים מקוריים כבר צולמו בחודשים האחרונים ויעלו במהלך החודשיים הקרובים. מי שתנהל את התוכן ותייצג אותו בפלטפורמה עבור הוועד האולימפי בישראל היא הרקדנית וכוכבת הרשת, איב בראונשטיין. תתכוננו לראות בעמוד החדשות סרטוני היכרות עם ספורטאי המשלחת, ראיונות בלעדיים מטוקיו (ובתקווה זכייה!) ראיונות עם ספורטאים בינלאומיים, חידונים, אתגרים, קטעי ארכיון ממשחקי עבר ועוד תכנים רבים ומגוונים.

מהוועד האולימפי בישראל נמסר: "אנו שמחים להימנות על הוועדים האולימפיים הראשונים בעולם שהחליטו להשיק פעילות בטיקטוק,. אנו גאים להצטרף למשלחות ארה"ב ובריטניה להן כבר יש פעילות בפלטפורמה ובטוחים בהצלחת הפרויקט. במהלך החודשים האחרונים אנו עוסקים ביצירת מאות תכנים מקוריים שיעלו בקרוב, כל התוכן שיפורסם יהיה בהתאם לרוח האולימפית. אי אפשר להתעלם מהצמיחה המשמעותית של טיקטוק בישראל בשנה האחרונה ושמחים להצטרף לפלטפורמה".

מטיקטוק נמסר: "טיקטוק הפכה זה מכבר ליעד לאוהדי ספורט באשר הם. משחקי היורו וכעת המשחקים האולימפיים, מחזקים את הפלטפורמה כמקור לתכנים בלעדיים ומהנים שמקבצים סביבם מעריצים מכל העולם – בדיוק כפי שספורט צריך לעשות". שיתוף הפעולה עם טיקטוק מצטרף לפעילות של הוועד האולימפי בישראל ברשת שכוללת חשבונות פייסבוק ואינסטגרם.