רכיבה על סוסים: דניאל ג. וולדמן זכתה בגראנד פרי בברלין עם הסוסה ליזימארי

מאת: הוועד האולימפי בישראל

שלושה שבועות לפני פתיחת אליפות אירופה בקפיצות ראווה ברוטרדם, דניאל ג. וולדמן והסוסה ליזימארי, עושות את זה שוב. והיום זה קרה בברלין.

בפעם השניה העונה הצמד הישראלי ניצח בגראנד פרי של סדרת הגלובל צ'מפיונס טור, הסדרה היוקרתית ביותר בעולם קפיצות הראווה לעונת האאוטדור, הכוללת 18 לגים ברחבי העולם

לפני מספר חודשים בשנגחאי, זכתה דניאל להיות האישה הראשונה שניצחה את הלג הסיני . 

היום, הושמעה התקווה בלב ליבה של העיר ברלין. בהשמע התקווה עמדה דניאל בין שני רוכבים אולימפים גרמנים ידועי שם: לודגר בירבאום וכריסטאן אלמן.

רגעי השיא היום החלו במקצה המקדים של נבחרות הסידרה, בו סיימה דניאל יחד עם הנבחרת שלה בסדרת הגלובל במקום השלישי, מה שמיקם אותה במקום השלישי האישי לגראנד פרי שכלל 32 צמדים
את הסיבוב הראשון מקצה הגראנד פרי , שכלל 16 מכשולים מסוגים שונים בגובה 1.60מטר סיימו דניאל וליזימארי עם סיבוב נקי בזמן של 69.63 שניות.

למקצה הג'אמפ אוף עלו בסך הכל 6 צמדים מתוך 32 צמדים שהתייצבו לסיבוב הראשון אותו, כאמור סיימה דניאל במקום הראשון בזמן של 39.46 שניות, סה"כ 35 מאיות השניה לפני לודגר ביראבאום שסיים במקום השני.

זהו הנצחון השלישי לצמד הזה בתחרויות גראנד פרי בשנת 2019.

היתה זו תחרות הכנה עבור דניאל וליזיאמרי לקראת השתתפותן לראשונה יחד עם נבחרת ישראל, באליפות אירופה ברוטרדם, הולנד. הצמד התחרה לפני שנתיים באליפות אירופה שהתקיימה בגוטנבורג, שבדיה והן סיימו במקום התשיעי-הדירוג הגבוה ביותר שזכה עד כה צמד ישראלי באליפות אירופה בקפיצות ראווה.

נזכיר, לפני כחודש התחרו דניאל וליזי כחלק מנבחרת ישראל שהשיגה את הקריטריון האולימפי לטוקיו 2020 לנבחרות בקפיצות ראווה במוסקבה, לראשונה בהיסטורית הענף.

צילום: LGCT / Stefano Grasso