קבוצת System Swiss, נותנת החסות הרשמית לוועד האולימפי בישראל, השיקה היום את הדור הבא של המיטות החכמות

מאת: הוועד האולימפי בישראל

ספורט. שינה. וטכנולוגיה

קבוצת System Swiss, נותנת החסות הרשמית לוועד האולימפי בישראל, השיקה היום את הדור הבא של המיטות החכמות, Smart Bed דור 3.0. מדובר על טכנולוגיה חדשה פרי פיתוח של שתי חברות ענק, חברת אוקין הגרמנית וחברת גרמין האמריקאית.

הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת למשתמש לקבל מעטפת שלמה של נתונים לגבי שנת הלילה שלו החל מהרגע שהוא נכנס למיטה ובמהלך כל היממה עד סיום הפעילות היומית וחזרה לשנת הלילה.

בין המדדים שהמערכת יודעת לאסוף: זמני שינה קלה; זמני שינה עמוקה REM (שנת חלום); סך זמן ההמצאות במיטה מרגע הכניסה עד רגע היציאה; מדדי נשימה; מדדי דופק; מדדי תזוזות קלות כבדות.

באירוע ההשקה שהתקיים היום (חמישי) הוענקה מיטה חכמה לאלוף העולם לנוער בלסינג אפריפה, וזאת במטרה לאפשר מעקב על איכות השינה והשפעתה על הביצועים שלו. המעקב יימשך מספר חודשים,

והוא ייעשה על ידי הצוות המדעי של הוועד האולימפי וד"ר מיכה גרוס מומחה להפרעות שינה מטעם קבוצת Swiss System יבואנית ה- Smart Bed דור שלוש.

אורחות הכבוד באירוע היו נבחרת ההתעמלות האומנותית וצוות המאמנות אשר חזרו עם מדליית הזהב מגביע העולם באתונה וכפי שידוע כבר השיגה את הכרטיס האולימפי למשחקים בפריז 2024

סוויס סיסטם הינם נותני חסות של נבחרת ההתעמלות ותומכים בהן לאורך כל הדרך לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024 .