פריז 2024: טרמינל X תעצב את המדים של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בפריז

מאת: הוועד האולימפי בישראל

אתר האופנה סטייל טרמינל X והוועד האולימפי בישראל חתמו על שיתוף פעולה בשם XO. בטרמינל X יעצבו קולקציית אופנה של המדים הרשמיים של ספורטאי המשלחת לפריז 2024 – לטקס הפתיחה ולאירועים הרשמיים הנוספים של המשלחת במהלך המשחקים.
אתר האופנה יעצב קולקציית אופנה ומדים עבור הספורטאים ואחר כך היא תימכר בטרמינל X כקולקציית קפסולה מוגבלת לקהל הרחב.

יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי: "מדי הנבחרת הישראלית על הבמה הגדולה בעולם לעיני מיליארדי צופים היא אמירה, הן ספורטיבית והן לאומית. אנחנו שואפים שהמדים שיעוצבו עבורנו על ידי טרמינל X ישקפו את ההיסטוריה, התרבות והזהות הלאומית העשירה של מדינת ישראל ובאותה נשימה יתכתבו עם הערכים האולימפיים שלאורם אנו פועלים ומתחרים. הספורטאיות והספורטאים האולימפיים הישראליים מהווים השראה ענקית לנחישות, מצוינות והתגברות על מכשולים, שיתוף הפעולה עם טרמינל X יאפשר לקהל הצעיר לחבור, לעודד ולהזדהות עם המשלחת האולימפית לקראת פריז 2024. אני מודה לצוות הנהדר של טרמינל X על האמון שנותנים במשלחת שלנו. הם מצטרפים לקבוצה יוקרתית של חברות מובילות במשק הישראלי שמלוות את המשלחת לפריז".

ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל X: ״אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי וגאים לעצב את המדים לאולימפיאדת 2024. שיתוף הפעולה נולד מתוך שפה וערכים משותפים של מהירות ומצוינות, נעשה את הכל כדי להוסיף המון סטייל למדי הנבחרת״.

לוגו תרמינל X – מתוך עמוד הפייסבוק של TERMINAL X