פיטר קורץ, מנהל נבחרת הבייסבול של ישראל, הגיש את שמותיהם של 44 שחקני הסגל המורחב להתאחדות הבינלאומית לבייסבול וסופטבול

מאת: הוועד האולימפי בישראל

פיטר קורץ, מנהל נבחרת הבייסבול של ישראל, הגיש את שמותיהם של 44 שחקנים הסגל המורחב של הנבחרת להתאחדות הבינלאומית לבייסבול וסופטבול.

הסגל הסופי של 24 השחקנים שייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים ייבחר מתוכם. הסגל כולל את כל 24 השחקנים שהובילו את הנבחרת לאולימפיאדה דרך מוקדמות האולימפיים של בייסבול אירופה / אפריקה ב- בספטמבר 2019 באיטליה. ישנם 11 שחקנים ששיחקו עבור ישראל באליפות העולם לבייסבול בשנת 2017, בה הנבחרת הפתיעה רבים והגיעה לרבע הגמר וסיימה במקום השישי בעולם. הדור הבא של שחקני בייסבול הישראלים מיוצג גם עם שישה שחקנים שעזרו לישראל לסיים במקום הראשון במוקדמות אליפות אירופה U18 בשנת 2019 בשוודיה.

לצד תשעה שחקנים ששיחקו בליגה המקצוענית ה הMLB, נמצאים בסגל גם ארבעה שחקנים המשרתים כיום בצה״ל כספורטאים מצטיינים ושניים נוספים שיתגייסו באותו מעמד בשנה הקרובה.

הנבחרת תקיים את מחנה האימונים הראשון שלה במאי באריזונה סבמשך יפגשו שוב בתחילת יולי בניו יורק, שם תקיים סדרת משחקי הכנה לפני שתטוס לטוקיו למשחקים האולימפיים.

הסגל המורחב של נבחרת ישראל למשחקים האולימפיים ב -2021:פּיצ׳רים (21): ג׳רמי בלייך, אריק ברודקוביץ, ג׳ונתן דה-מארטה, ג׳ואי ווגמן, בן וונגר, זק וייס, ג׳וש זייד, אלכס כץ , ג׳ארד לקינד, אלון ליישמן, שלמה ליפץ, שלמה ליפמן, עברי מרגולין, ג׳ון מוסקוט, גייבּ קראמר, דין קרמר, מאט סורן, ג׳ייק פישמן, עידו פלד, דין פלמן, דייויד שרעבי.
תופסים (3): טל אראל, ריאן לברנוואי, ניק ריקלס.שחקני אינפילד (11): שקד ברוך, סקוט בורצ׳ם, איתי גולדנר, מיץ׳ גלסר, דני ולנסיה, אסף לוונגרט, זאב מור, זאק פנפראס , איאן קינסלר, סימון רוזנבאום, קאי פריסם.שחקני אוטפילד (9): דוד אבן עזרא, נתן בש, בלייק גיילן, ג׳רמי וולף, רוב פולר, ג׳ייק רוזנברג, טיי קלי, נועם קליסר, אורי שני.

צילום: עמית שיסל