נשיא המדינה מר ראובן ריבלין אירח במשכן הנשיא את המשלחת האולימפית והפראלימפית בדרכן לטוקיו

מאת: הוועד האולימפי בישראל

נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין אירח היום במשכן הנשיא בירושלים את המשלחת האולימפית והפראלימפית בדרכן לטוקיו. הנשיא העניק לספורטאיות ולספורטאים היוצאים לטוקיו את ברכת הדרך ואמר: "בארבע השנים האחרונות, עבדתם קשה כל כך והנה הרגע מתקרב והולך. אתם ממעטי המעט שהצליחו להגיע גבוה כל כך ולהיות שליחים של המדינה שלנו.
העובדה הזאת מעידה כאלף עדים על כל הרגעים שלא וויתרתם לעצמכם. אתם הראויים ביותר לייצג את מדינת ישראל. אתם מוכיחים לנו שבעזרת נחישות, ועבודה קשה אפשר להגיע להישגים ספורטיביים מדהימים, בלתי נתפסים.

"עשיתם הכנה מעולה. כעת תורכם לקטוף את פירות התהילה. לעשות את המשימה יותר מהר, יותר גבוה, יותר חזק, יותר יפה. אני רואה אתכם כאן, דרוכים אך נינוחים, מסוגלים לעמוד בכל אתגר. אנחנו סומכים עליכם. אנחנו יודעים שאתם יכולים".

את ברכת ממשלת ישראל הביא שר התרבות והספורט חילי טרופר.

יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל בירך את המשלחות בשם הוועד האולימפי בישראל ואמר: "יחד עם כל הקשיים, הדחיות והחששות הכבדים אני מבטיח לך שהספורטאים והספורטאיות יעשו  את המיטב כדי להצליח  ובכך, לשמח את כל בית ישראל האוהב ומוקיר אותם, ויהיה איתם לכל אורך הדרך".

לינוי אשרם העניקה לנשיא המדינה תשורה מיוחדת בשם המשלחת האולימפית של ישראל אמרה בדבריה: "משלחת ישראל תצעד בעוד כחודש בגאווה גדולה בטקס הפתיחה בטוקיו. אנו גאים לייצג את ישראל ומרגישים אחריות לאומית גדולה. בשמי ובשם חברי הספורטאיות והספורטאים שייצגו ישראל בטוקיו אני מבטיחה לך אדוני הנשיא ולאזרחי המדינה, שכולנו נעשה את הטוב ביותר, בארוע הספורט הגדול בתבל".

צילום: עמית שיסל