נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך לספורטאים בכנס בלוזאן: "דברו בקול רם והביעו דעתכם"

ציוץ של מארגני הכנס בטוויטר Athlete 365

מאת: אתר האינטרנט: Inside The Games

הוועד האולימפי הבילנשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך, קרא לספורטאים הנציגים בכנס בלוזאן להביע ת דעתם בקול רם ולא לתת לאחרים לדבר במקומם.

קרוב ל- 300 ספורטאים מ – 206 ועדים אולימפיים בעולם נטלו חלק בכנס בעיר השוויצרית, כולל נציגת ישראל, המתעמלת האולימפית נטע ריבקין, יו"ר ועדת הספורטאים בהנהלת הוועד האולימפי בישראל.
באך קרא לספורטאים להביע את דעתם ולדבר בקול רם על הנושאים המטרידים אותם, ולא לאפשר לנציגים אחרים או גופים בעלי אינטרסים לדבר במקומם.

"אני יודע שאתם יכולים לדבר בשם עצמכם. אתם לא זקוקים שאחרים ידברו כביכול בשמכם. אתם בעלי הניסיון מיד ראשונה כספורטאים, ואתם אלה שאמורים להחליט", אמר באך בנאומו בכנס.

בין הנושאים שהועלו בכנס נושא שיתוף גדול יותר של ספורטאים בחלוקת רווחים ממשחקים אולימפיים, לשמור על זכויות הספורטאים וכן להעניק לספורטאים יותר ייצוג בגופי הספורט ובלקיחת החלטות הקשורות להם.

אחד מהגופים שהפעילו לחץ בנושאים אלה על הוועד האולימפי הבינלאומי בחודשים האחרונים הוא הגוף המייצג את הספורטאים מגרמניה בשם "Athleten Deutchland ".

הנשיא באך אמר כי חלק גדול מההצעות של הגוף הגרמני אכן נלקחות כעת בחשבון ובכל מקרה אמר שספורטאים והוועד האולימפי פועלים יחד ולא זה מול או כנגד זה.

בתמונת השער: נטע ריבקין – נציגת ישראל בכנס בלוזאן