נטע ריבקין תורמת את הבגד האולימפי שלה להצלת נאור אלבז בן ה- 3

מאת: הוועד האולימפי בישראל

 

המתעמלת האמנותית האולימפית עטורת ההישגים נטע ריבקין, שייצגה את ישראל שלוש פעמים במשחקים האולימפיים וזכתה במדליות רבות בתחרויות בינלאומיות החליטה לתרום את הבגד האולימפי שלה, בו התחרתה במשחקים האולימפיים בריו 2016 לטובת הצלת חייו של הילד נאור אלבז בן ה-3, הסובל מגידול סרטני אגרסיבי בראשו.

 

ריבקין (26), שסיימה במקום השביעי במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 והייתה נושאת דגל ישראל בטקס הפתיחה במשחקים האולימפיים בריו 2016, פרשה לאחרונה מפעילות תחרותית. כיום, לאחר פרישתה, היא מקדישה את רוב זמנה ומרצה בחינוך הדורות הבאים של ההתעמלות האמנותית בישראל.

 

ריבקין החליטה להירתם להצלת חייו של נאור אלבז בן ה-3 ויחד עם עמותת "להושיט יד", שמנהלת את מאמצי גיוס הכספים, לעזור ולגייס את סכום הכסף הנדרש עבור שליחתו לטיפול מציל חיים בחו"ל, כ- 200 אלף דולר.

 

נטע ריבקין החליטה להעלות את הבגד הייחודי שלה למכירה פומבית באתר המכירות EBay, במטרה לגייס תרומה נכבדה ככל הניתן. הפריט המיוחד שריבקין לבשה במשחקים האולימפיים בריו 2016, בגד גוף מרשים בצבעי ורוד-סגול, מעשה עבודת-יד משובץ באלפי אבני SWAROVSKI ועלותו כ-1,200 דולר, הוא חלק מההיסטוריה האולימפית של מדינת ישראל.

 

ריבקין אמרה הבוקר: "החלטתי למכור את בגד הגוף האולימפי שלי מתוך כוונה לסייע לנאור הקטן בן ה-3 הנאבק מדי יום, לנצח את המחלה הקשה. אני מקווה שבתרומה זו אוכל לסייע רבות לגיבור הקטן הזה. זוהי זכות גדולה לעשות עבורו ולו את המעט הזה."

 

הסכום שיאסף בעקבות מכירות הבגד, ייתרם כולו לטובת הצלת חייו של נאור הקטן, שמגיל 10 חודשים נלחם בגידול סרטני בראשו.

הסיכוי היחיד של נאור ומשפחתו לנצח את המחלה ולהציל את חייו הוא טיפול חדשני ויקר מאוד בארה"ב, ועפ"י הידוע 3 ילדים מישראל במצב דומה טופלו בבית החולים והבריאו.

 

התורם יזכה גם בפריט אקלקטי של ספורטאית ישראלית עטורת שבחים וגם יסייע להציל את חייו של נאור. 

 

בנוסף, תיפגש נטע ריבקין עם הזוכה במכירה הפומבית של הפריט הייחודי, תמסור לידיו את הבגד האולימפי שלה באופן אישי ותעניק לו תעודת הערכה אישית חתומה על-ידה.

 

למכירה הפומבית – הקליקו כאן !