נבחרת ישראל בקפיצות סוסים סיימה היום במקום ה- 9 בתחרות הנבחרות שנערכה בסנט גאלן שבשוויץ

מאת: הוועד האולימפי בישראל

נבחרת ישראל בקפיצות סוסים סיימה היום במקום ה- 9 בתחרות הנבחרות שנערכה בסנט גאלן שבשוויץ .

ישראל התחרתה במסגרת סדרת התחרויות העולמיות- הראשונה באירופה של הסדרה מאז פרוץ הקורונה ברחבי העולם. בתחרות השתתפו 10 נבחרות מהטובות ביותר באירופה, והתקיימה על פני שני סיבובים.

את הסיבוב הראשון סיימה נבחרת ישראל במקום ה- 7. אל הסיבוב השני נכנסו 3 הרוכבים הראשונים מתוך הארבעה, אך מספר טעויות הביאו לצבירת נקודות חובה קבוצתיות מרובות אשר הורידו את מיקום הנבחרת למקום ה- 9.
בשל תנאי הקרקע במקום בגלל הגשם הרב שירד במהלך התחרות הוחלט על ידי הצוות המקצועי של הנבחרת כי דני ג' וודמן, שהיתה הרוכבת הרביעית, לא תיכנס לזירה לסיבוב נוסף על מנת לשמור על רווחת הסוס שלה .

נבחרת ישראל כוללת את: אלעד יניב עם הסוס אלברו דה גו, טדי וולוק עם הסוס וואלנאי דה בואסוויל, רובין מור עם הסוס וינו זד, ודני ג' וולדמן עם הסוס 'קווינסלנד. בתחרות ניצחה נבחרת שבדיה.

אתמול ניצחה חברת הסגל האולימפי, אשלי בונד את מקצה הגרנד פרי 3 כוכבים בטריון, ארה"ב , יחד עם הסוס דונאטלו. למקצה העפילו 35 צמדים, אך רק 5 סיימו את הסיבוב הראשון נקי ללא הפלות או נקודת זמן ועלו למקצה המהיר – הג'אמפ אוף. אשלי ודונטלו היו הצמד המהיר ביותר מבין ה-5 וסיימו את הסיבוב ללא הפלות ובזמן המהיר ביותר של 37.447 שניות.

זוהי התחרות הראשונה של אשלי עם הסוס דונטלו בתום תקופת מנוחה שהסוס קיבל לאחר הסבב בוולינגטון. דונטלו צפוי להיות הסוס האולימפי של אשלי במידה והיא תבחר לנבחרת הקפיצות שתייצג את ישראל בטוקיו

צילום: באדיבות התאחדות הרכיבה על סוסים בישראל