מכבי ישראל והוועד האולימפי בישראל העניקו את אות המצוינות לניהול ספורט ע"ש אריה זייף ז"ל

מאת: הוועד האולימפי בישראל

בטקס מרגש העניקו מכבי ישראל, בשיתוף עם הוועד האולימפי בישראל, את אות המצוינות לניהול ספורט ע"ש אריה זייף ז"ל לעו"ד סיגל אולפינר חברת הנהלת הוועד האולימפי בישראל, יו"ר מחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ בכדורסל ולאמיר אוחנה מנהל עמותת מכבי שדרות, הכוח המניע של הספורט בעיר הדרומית.

אריה זייף כיהן במשך שנים רבות במגוון תפקידים ציבורים בכירים בספורט, בוועד האולימפי בישראל, במכבי ישראל, בהתאחדות לכדורגל, באיגוד שופטי הכדורגל והיה יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט.

הנה דברים לזכרו שאמר בטקס יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל:
"אריה היה בעיצומה של העשייה כאשר נפרד מאתנו בלי שוב. נכון, היינו מודעים למצבו הרפואי אבל דבר לא הכין אותנו לפרידה מהירה כל כך מחבר שהיה חלק מרכזי בוועד האולימפי בישראל.
כגזבר, נהג להגיע לעיתים תכופות למשרדים, פעם לפגישה מתוכננת ופעם סתם ככה, לשמוע מה קורה ואם הוא יכול לעזור. כך שפתאום, הרגשנו ריק גדול. אדם שהיה מעורב בכל נושא בענייני הוועד האולימפי בישראל, עזב את נוף חיינו".

"הכרתי את אריה שנים רבות. הוא היה מחזור מעלי בתנועת המכבי. אך ממש להכירו, יצא לי בעת השבעה של אחיו זכרו לברכה. אז שמעתי ממנו לראשונה את סיפור חייהם. מאז, במשך כל תקופת עבודתנו המשותפת בוועד האולימפי היינו יחד, בישיבות, בתחרויות ספורט, במפגשים עם גורמי שלטון, עם ספורטאים, בארץ ובחו"ל. בכל אותה תקופה, היה לאריה תפקיד בכיר ומרכזי בניהול הספורט בישראל, הן בוועד האולימפי בישראל והן בגופים אחרים בהם שירת. אריה היה מנהל מצוין שעשה את תפקידו בכישרון רב ובאהבה רבה".

הבייבי שלו היה עזרה לאיגודי הספורט וכאשר איגוד נזקק לעזרה, אריה היה שם כדי לעזור. בסיום הפגישה נהג לומר "לכו תעסקו בספורט, אנחנו כאן כדי לאפשר לכם לעשות זאת".

ברכותי לזוכים. אין מתאים מלציין את זכרו במתן אות הצטיינות בניהול ספורט. אני ידוע שאריה היה מאד גאה בכם".

במעמד זה השתתפו: אלמנתו דליה זייף, נאור גלילי מנכ"ל מכבי ישראל, גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל ויעל ארד יו"ר הוועדה המקצועית בוועד האולימפי בישראל.

בצילום: אריה זייף ז"ל בטקס קבלת אות מיוחד של הוועד האולימפי הבינלאומי בטקס ספורטאי השנה, דצמבר 2017.

יהי זכרו ברוך!

מימין: אלכס גלעדי, אריה זייף ויגאל כרמי