לינוי אשרם חתמה על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של מותג הנשים הגדול בעולם "ALWAYS"

מאת: הוועד האולימפי בישראל

לינוי אשרם, שלוש שנים ברציפות ספורטאית השנה של הוועד האולימפי בישראל, חתמה היום על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של מותג הנשים הגדול בעולם ALWAYS, במסגרתו היא תוביל את קמפיין Always Platinum.

מועד החתימה על החוזה נקבע באופן סמלי לקראת ציון היום האולימפי הבינלאומי החל מחר – 23 ביוני, היום בו מציינים בכל העולם את היום האולימפי הבינלאומי.

לינוי אשרם: "אין יותר סמלי מלחדש את החוזה דווקא ביום שבו ספורטאים בכל העולם מציינים את היום האולימפי הבינלאומי. אני גאה ושמחה על כך שמותג הנשים הגדול בעולם בחר בי שוב כפרזנטורית. אולוייז מקדמת העצמה נשית כבר מגיל הנעורים ואני שמחה שיש לי חלק בחיזוק הביטחון העצמי וההערכה העצמית של נערות וילדות".

לינוי תמשיך להוביל את הקמפיין למוצר ההיגיינה החדש, Always Platinum המבטיח לנשים הגנה ורכות בלתי מתפשרים לימי המחזור. "אני שמחה להראות לנשים ולבחורות צעירות שהן לא צריכות להתפשר על דבר ומגיע להן להרגיש ביטחון ונוחות בכל יום ובכל מצב", אמרה אשרם.
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל, אחת מנותנות החסות של הוועד האולימפי הבינלאומי אמר היום:" לינוי אשרם היא לא רק מודל לחיקוי לנשים צעירות בענף הספורט בו היא מתחרה, אלא מהווה השראה גם בשל תכונות האופי העוצמתיות שלה, כמו חתירה בלתי מתפשרת למצוינות, משמעת עצמית גבוהה ואורך רוח"

לינוי אשרם - חידוש חוזה חסות