ליגת ההוקי (NHL) אישרה ששחקנים לא ישתתפו בבמשחקי החורף האולימפיים בבייג'ינג 2022

מאת: אתר האינטרנט "Inside The Games "

ליגת ההוקי הלאומית (NHL) אישרה ששחקנים לא ישתתפו במשחקי החורף בבייג'ינג בגלל הדחיות הרבות של משחקים בליגה בגלל נגיף הקורונה.

מקרי קורונה הולכים וגדלים, מספר עולה של משחקים בליגת ה- NHL נדחים ובעקבות כך, החליטו בליגת ה- NHL ששחקנים לא יוכלו לייצג את מדינותיהם במשחקי החורף האולימפיים בביג'ינג בגלל הצורך לסיים את מחזורי הליגה הדחויים.

בהודעה מטעם ה- NHL נאמר: "למרבה הצער, לאור ההפרעה העמוקה בלוח הזמנים של העונה הסדירה של ה-NHL שנגרמה כתוצאה מאירועים אחרונים הקשורים לקורונה, משחקים כבר נדחו עד ה-23 בדצמבר.
ההשתתפות האולימפית אינה אפשרית עוד. אנחנו בהחלט מודים לוועד האולימפי הבינלאומי ולפדרציה הבינלאומית להוקי קרח ולוועדה המארגנת של משחקי בייג'ינג על המאמצים שנעשו לארח את שחקני ה- NHL במשחקים, אבל הנסיבות הנוכחיות לא אפשרו לנו להמשיך למרות המאמצים של כולם. אנחנו מצפים להשתתפות במשחקים ב- 2026".

פרישת השחקנים מ-NHL, שנחשבת במידה רבה לליגת ההוקי קרח המקומית הטובה בעולם, תהיה מכה למארגני המשחקים, וזו תהיה גם הפעם השנייה ברציפות ששחקני הליגה הזו יעדרו ממשחקי החורף האולימפיים. נבחרות חזקות כמו קנדה וארה"ב אם כן, יגיעו בהרכבים חסרים מאד למשחקים בבייג'ינג.

תחרויות ההוקי קרח בבייג'ינג 2022 אמורות להתקיים בין ה- 4 ל- 20 בפברואר באצטדיון המקורה הלאומי של בייג'ינג וב -Wukesong Arena. המארחת, סין, תהיה בקבוצה א' לצד ארצות הברית, קנדה וגרמניה. צ'כיה, שוויץ, דנמרק והוועד האולימפי הרוסי מרכיבות את קבוצה B, עם פינלנד, שוודיה, לטביה וסלובקיה בבית ג'.

הוקי קרח – אילוסטרציה
Image by Ferdinand Stöhr