לוס אנג'לס 2028: ועדת ההיגוי של המשחקים קיימה לראשונה יומיים של פגישות עבודה

מאת: הוועד האולימפי הבינלאומי

ועדת ההיגוי למשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028 נפגשה במשך יומיים לפגישות עבודה באינטרנט , בהן דיווחה הוועדה המארגנת על התקדמות ההכנות עד כה ואת התוכניות שלהם לחודשים הקרובים.
בפגישות נועדו חברי הוועדה בנושאים שונים כגון החזון והמטרה של המשחקים, תכניות העבודה לענפי הספורט השונים ולמתקנים, וכן תכניות המיתוג ושיתופי הפעולה המסחריים לקראת המשחקים.

בפתיחת הישיבה הראשונה, הצטרף לגישה תומאס באך, יו"R הוועד האולימפי הבינלאומי ובירך את המשתתפים על מאמציהם ועבודתם למרות הקשיים בצל מגפת הקורונה.
באך אמר בפתח הישיבה הראשונה: "שנת 2020 הציבה בפנינו אתגרים חסרי תקדים. אבל כבר הוכחנו גמישות ויצירתיות. הוכחנו בחודשים האחרונים שאנו חזקים יותר יחד, והוכחה לכל אלה קיבלנו בחודש שעבר כאשר נחשפו תכניות המיתוג של היצירתיות בנוגע ללוגו המשחקים שלכם בלוס אנג'לס".

יו"ר הוועדה המארגנת של משחקי לוס אנג'לס, קייסי וסרמן אמרה: "לוס אנג'לס היא עיר שכל הזמן משתנה ומתקדמת. כעיר מובילה בתרבות השעשועים ובספורט, אין מתאימה ממנה לאירוח משחקים אולימפיים שיתנו חוויה מיוחדת לספורטאים ואוהדים כאחד".

ועדת ההיגוי של המשחקים דיווחה על התקדמותה בנושא ההסכמים ושיתופי הפעולה המסחריים לקראת המשחקים, וכן הודיעה כי יעמדו בהתחייבות המקורית להפנות כ- 160 מילון דולר לפיתוח הספורט אצל בני נוער לקראת המשחקים בעיר.

בנושא מתקני הספורט בעיר עבור המשחקים, הוועדה הודיעה כי בהמשך לקיימות בה דוגל הוועד האולימפי הבינלאומי, העיר לוס אנג'לס לא תצטרך לבנות אף מתקן חדש לקראת המשחקים.  

לוגואים עם א מתחלף לוס אנגלס 2028