כרטיסים למשחקי החורף האולימפיים והפראלימפיים הקרובים 2022 בבייג'ין לא יימכרו לקהל הרחב בגלל חששות הקורונה

מאת: אתר האינטרנט "Inside The Games "

הוועדה המארגנת של משחקי החורף האולימפיים בבייג'ינג 2022, חשפה היום כי כרטיסים למשחקים יהיו זמינים רק כמה שהוגדר: "חלק מתוכנית מותאמת שתזמין קבוצות צופים מראש למשחקים".

המארגנים לא הבהירו מי, או כמה צופים יוכלו להיכנס לתחרויות, אך ככל הנראה מדובר במספר מצומצם מאד של צופים וכולם יהיו כמובן אך ורק מקומיים.

"לאור המצב החמור והמסובך של מגיפת הקורונה וכדי להבטיח את שלומם של כל המשתתפים והצופים, הוחלט כי אין למכור יותר כרטיסים והכניסה למשחקים תתאפשר אך ורק דרך תוכנית מותאמת מראש שתזמין קבוצות צופים מאורגנות לחלק מהתחרויות" נאמר מטעם הוועדה המארגנת של המשחקים.

המארגנים מצפים שהצופים שכן יגיעו במסגרת הקבוצות הללו, ימלאו בקפדנות אחר כל הוראות הזהירות נגד הנגיף במהלך ואחרי כל אירוע, כתנאי מוקדם להגעתם לתחרויות.

"הוועד האולימפי הבינלאומי מברך על כך שבכל זאת יהיו נוכחים כמה צופים באצטדיון. אנו מכבדים את מדיניות הצופים הסופית של בייג'ינג 2022 למען משחקים בטוחים לכולם".

יותר מ- 20 מיליון אנשים נמצאים בסגר בסין כתוצאה מעלייה בזיהומי הקורונה, אך המארגנים והוועד האולימפי הבינלאומי התעקשו שהמשחקים ימשכו למרות המגיפה, שאילצה את דחיית המשחקים האולימפיים והפראלימפיים 2020 בטוקיו לשנה שעברה.

משתתפים לא מחוסנים במשחקים, יידרשו להשלים סגר של שלושה שבועות לפני שהם מורשים לנסוע למקומות בהן תתקיימנה תחרויות.

המשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2022 יתקיימו בין ה-4 – 20 בפברואר, והמשחקים הפראלימפיים בין ה-4 ל-13 במרץ.

תמונות אילוסטרצייה

משחקי-החורף-אילוסטרצייה