"כולנו 11": מחזור המשחקים ה-5 של ליגת ONE ZERO יוקדש ל-50 שנה לטבח במינכן

מאת: הוועד האולימפי בישראל

כחלק מאירועי ציון 50 שנה לרצח חללי מינכן, מחזור המשחקים החמישי של ליגת ONE ZERO יוקדש לציון חמישים שנה לטבח אחד עשר הספורטאים במשחקים האולימפיים במינכן תחת האמירה למשפחות השכולות – היום כולנו 11.

שחקני ליגת ONE ZERO יעלו לכר הדשא לבושים בחולצות בשחור ולבן ועליהן המספר 11 ושמות הספורטאים בעברית ובאנגלית. דוד ברגר, יוסף גוטפרוינד, משה וינברג, אליעזר חלפין, מארק סלבין, זאב פרידמן, יוסף רומנו, קהת שור, אנדרי שפיצר, עמיצור שפירא ויעקב שפרינגר.

שופטי המשחק יעלו עם חולצות אפורות עם הכיתוב "כולנו 11"

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "כולנו התרגשנו וכאבנו עם משפחות אחד עשר הספורטאים בשבוע שעבר עם ציון 50 שנה לטבח הנוראי. האירוע הזה שחרוט עמוק בהיסטוריה ושל העם היהודי ומדינת ישראל חייב להיות מצוין כדי שכולנו לא נשכח את אלו שסיימו את חייהם בצורה כל כך טרגית. אני שמח שההבנות האחרונות של המשפחות עם ממשלת גרמניה יתנו קצת להן קצת שקט אחרי שנים כל כך כואבות וגאה לקחת חלק יחד עם ליגת ONE ZERO בציון האירוע החשוב הזה".

יו"ר הועד האולימפי בישראל, יעל ארד:

"כולנו 11 הוא מהלך מודעות משמעותי שיזם הוועד האולימפי בישראל בשיתוף עם משרד הפרסום באומן בר מתוך כוונה לחבר את הציבור בישראל בכלל והנוער בפרט לטרגדיה הנוראה שהתרחשה במשחקי מינכן 1972.

יא' הגיבורים שלנו היו אנשים צעירים, עם חלומות, אופי ואישיות וחיים מלאים בעשיה, ומורשתם היא מצוינות, נחישות, אהבת האדם וציונות ובמהלך 'כולנו 11' אנחנו מנגישים לראשונה את האנשים שהיו ואת סיפורם, לקהל הרחב

אני מודה למנהלת הליגה בכדורגל, לעומד בראשה ארז חלפון ולצוות המסור ולכל הקבוצות שהושיטו יד למהלך 'כולנו 11' בנפש חפצה״.