יצא לדרך קורס ייעוץ מנטלי לספורטאי עלית

מאת: הוועד האולימפי בישראל

יצא לדרך קורס ייעוץ מנטלי לספורטאי עלית שיכשיר אותם לעבודה עם ספורטאי העתיד של ישראל וזאת במסגרת התכנית "היום שאחרי", של הוועד האולימפי בישראל. הקורס יונחה על ידי המרכז לייעוץ מנטלי בספורט בע"מ MENTAL JUMP בניהולם של אוהד מעוז ורענן דגן.

תכנית היום שאחרי שמה לה למטרה לפעול למען ספורטאים לקראת סיום הקריירה הספורטיבית ולאחריה באמצעות פיתוח תכניות העצמה, צמיחה אישית והכשרה מקצועית.

את המיפגש הראשון של הקורס פתחו גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל ויעל ארד, חברת ההנהלה שהדגישו בדבריהם את חשיבות פיתוח הספורטאי בהיבט האישי והמעבר לקריירה השניה, חשיבות הלמידה והצמיחה האישית.

לימור גזית ממנהלות תכנית היום שאחרי :"אנו נרגשים מפיתוח הפרוייקט שלנו לכיוון של העמקת התוכן, המהות וההשקעה בהתפתחות האישית של הספורטאים למקומות בהם יוכלו להעצים אחרים מנסיונם ומהחוזקות שלהם ובכך יתרמו לספורטאים אחרים ולספורט במדינה".

לימור מזרחי מנהלת תכנית היום שאחרי: "זוהי הרגשה של סיפוק אדיר לרכז אוסף של ספורטאי עלית מצטיינים כל אחד בתחומו לקבוצת למידה המפרה אחת את השניה ובעלת מכנה משותף שיצמחו ויתפתחו להיות מובילי דרך בתחום המנטלי ועבודה עם דור העתיד".

בין המשתתפים בקורס אנסטסיה גלושקוב לבנטל שייצגה את ישראל ארבע פעמים במשחקים האולימפיים בשחייה אמנותית. המתעמלות האמנותית ורוניקה ויטנברג מוסט, חברת הנבחרת האולימפית של ישראל במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008, הסייף האולימפי תומר אור, ענבר רונן מאמנת הנבחרת הצעירה של ישראל נשים באופני הרים, מאמן הג'ודו אלון ששון, מתעמל נבחרת ישראל מכשירים יאיר שכטר, רוכב האופניים הפארלימפי קובי ליאון שייצג את ישראל במשחקים הפראלימפיים בריו 2016 ולונדון 2012, ראובן מגנאג'י וברק חצור, חותרים פראלימפיים.

ממשחקי הכדור משתתפים בקורס: ליעד סואץ, קפטנית נבחרת הנשים של ישראל, ברק פלג שחקן נבחרת ישראל בכדרוסל בעבר ומאמן בליגות העל והליגה הלאומית בכדורסל, אשחר רינות ועומר דבדה קפטן נבחרת ישראל בכדוריד לשעבר .