יצא לאור מגזין מספר 10 של היחידה לספורט הישגי

מאת: הוועד האולימפי בישראל

אנו שמחים להביא בפניכם את מגזין מספר 10, המדגיש כמה תחומי עניין שהוועד האולימפי בישראל והיחידה לספורט הישגי עוסקים בהם לא מעט. אחד משני הנושאים שהמגזין מייחד להם מקום מרכזי הוא הקידמה הטכנולוגית בתוך כך, הוועד האולימפי בישראל והיחידה לספורט הישגי רקמו לאחרונה שיתוף פעולה אסטרטגי עם מוסדות אקדמיים בישראל לטיפוח התחום הטכנולוגי-מדעי. התחום השני הוא איתור וטיפוח ספורטאים צעירים. ואם בצעירים עסקינן, אנו מביאים בפניכם מאמר בנושא תזונה, המתעמק בכל מניפולציית המשקל המתלווה לשגרת חייהם של ספורטאים צעירים בענפי הקרב.

נושאים נוספים שהמגזין דן בהם עוסקים בתביעות משפטיות על רקע פציעה/תאונה של ספורטאי; תופעת ההגירה של ספורטאים למדינות אחרות, על היבטיה השונים, ומבט על נושא המאמן כמנהיג. ואכן, עבודה רבה נעשית ביחידה לספורט הישגי בתחום טיפוח המאמנים: קיום סדנאות, השתלמויות, כנסים ופורומים מקצועיים ועוד, הכול במטרה לקדם את המאמן כַּדמות המרכזית בספורט.

במגזין אנו מציגים גם את ניתוח משחקי הנוער האולימפיים (YOG) שהתקיימו בארגנטינה בסתיו 2018, וסוקרים את המשלחת היוצאת למשחקי אירופה ה-2 במינסק, בלארוס, שיתקיימו בסוף חודש יוני הקרוב. משחקי אירופה מהווים תחרות מטרה עבור כמה ענפי ספורט וסימולציה טובה למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

דמות המופת שלנו בגיליון זה היא משה (מויזס) רש ז"ל, איש כדוריד שתרם רבות לקידום הענף וחינך דורות של ספורטאים.

לעיון במגזין – הקליקו כאן!