יו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך: "אני יותר ויותר בטוח שכמות הגיונית של צופים יוכלו להגיע לצפות במשחקי טוקיו בקיץ הקרוב"

מאת: אתר האינטרנט "Inside The Net "

יו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך, אמור להגיע לביקור ביפן, לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה. באך יגיע למדינה במטוס פרטי אחרי שיהיה בבידוד לפני יציאתו וגם אחרי סיום הביקור, כדי לצמצם את הסיכויים להידבק בנגיף.

בביקור ראשון של באך מחוץ לאירופה מאז תחילת המגיפה, הוא יבקר באצטדיון האולימפי בטוקיו ובכפר האולימפי, בתקווה לשוחח עם ספורטאים יפאנים.
באך אמר לקראת ביקורו: "המסר שאני רוצה להעביר בביקורי ביפן הוא שאנו מחויבים לקיום המשחקים בקיץ בצורה הבטוחה ביותר לכולם".

השבוע קיבלו הוועדה המארגנת של המשחקים והוועד האולימפי הבינלאומי עידוד מהחדשות הטובות אודות החיסון שפותח על ידי ענקית התרופות האמריקנית "פייזר" ונראה שהוא יעיל ב- 90 אחוז מהמקרים למנוע הידבקות בנגיף הקורונה אצל מי שחוסן.

באך אמר עוד כי למרות יעילות החיסון הוועד האולימפי הבינלאומי לא "יקפוץ בתור" כיוון שהחיסון אמור להיות זמין קודם כל לאוכלוסיות בסיכון ולצוותי הרפואה.
הטון האופטימי של באך נמשך כשאמר: "אני יותר ויותר בטוח שהמשחקים אכן יתקיימו בטוקיו בקיץ הבא וכי מספר הגיוני של קהל יוכל להיכנס לתוך המתקנים לצפות בתחרויות. כמה צופים בדיוק ובאיזה תנאים, הוסיף באך, עדיין תלוי בהתפתחויות בעתיד הקרוב".  

יו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך