יו"ר הוועד האולימפי בישראל יגאל כרמי במכתב עידוד לספורטאים והספורטאיות, חברי הסגלים האולימפיים של ישראל

מאת: הוועד האולימפי בישראל

ספורטאיות וספורטאים יקרים,

במרחק של 130 ימים מפתיחת המשחקים האולימפיים, טוקיו 2020 אנו מוצאים עצמינו בפני מציאות חדשה אותה מכתיבה מגיפת הקורונה, מגיפה המתפשטת בעולם וגורמת לשיתוק מתרחב והולך של חיי היום יום, לשיבוש הכלכלה ולדחייה או ביטול של אירועי ספורט.

בשבועות האחרונים אתם והצוותים המקצועיים שלכם חווים חוסר וודאות באשר לאימונים, לתחרויות בינלאומיות, טורנירים עולמיים ולהכנות האולימפיות וזאת, לאחר שנים של הכנות ארוכות ומפרכות לקראת המשחקים האולימפיים. אנו יודעים כמה תקופה זו קשה ומאתגרת עבורכם, תקופה בה חלקכם עדיין נלחמים על השגת הקריטריון האולימפי וחלקכם האחר כבר עשו אותו ומתאמנים על מנת לטייב את יכולותיכם הפיזיות, הטכניות והמנטליות לקראת אירוע השיא של המשחקים האולימפיים, לקראת הגשמת חלומכם.

מר תומס בך, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, באיגרתו לכל ספורטאי העולם, הבטיח שה -IOC עושה כל מה שנדרש ואפשרי על מנת להבטיח את קיומם של המשחקים האולימפיים וקיומם ההוגן של תהליכי הקריטריונים למרות הקשיים הכרוכים בכך, בשיתוף מלא עם האיגודים וההתאחדויות הבינלאומיות. גם אנו, הוועד האולימפי בישראל יחד עם משרד התרבות הספורט, מכון ווינגייט והיחידה לספורט הישגי, עושים הכל על מנת שמשחקי טוקיו 2020 יתקיימו כמתוכנן בקיץ הקרוב. נכון, בימים אלו יש תחושת של אי וודאות במערכות חיים רבות וכמובן גם אצלינו בעולם הספורט אך עלינו לזכור, שהאנושות התמודדה לאורך מאות שנים עם כוחות גדולים כמו מגיפות ואסונות טבע ותמיד יכלה להם. גם הפעם נתגבר ונצלח תקופה זו. וגם כעת עם הידוק הנחיות משרד הבריאות ותחושת ההחמרה, אנא זכרו שזו ירידה לצורך עליה ושזהו עוד שלב בדרך להתגבר על תופעת הקורונה וחזרה למסלול החיים הרגיל.

ספורטאיות וספורטאים יקרים,

המשיכו להתמיד באימונים ככל שניתן, יחד עם הצוותים המקצועיים שלכם ועם חברי הנבחרות שלצידכם, המשיכו להיעזר במעטפת הרפואית והמנטלית העומדת לרשותכם 24/7 והמשיכו להציג לנו כל סיוע לו אתם זקוקים על מנת לשמור על מוכנותכם וכשירותכם.

בשם הנהלת הוועד האולימפי בישראל, בשם המנכ"ל וצוות עובדי הוועד האולימפי ובשמי, נאחל לכם בריאות טובה והצלחה רבה.

יגאל כרמי,
יו"ר הוועד האולימפי בישראל

יגאל כרמי