יוצאת לדרך ההגרלה השנייה לרכישת כרטיסים למשחקי טוקיו 2020 לתושבי יפן בלבד

מאת: הוועד האולימפי הבינלאומי

הוועדה המארגנת של טוקיו 2020 הודיעה היום כי החל מה- 13 בנובמבר ועד לתאריך 26 בנובמבר, תחל ההרשמה להגרלת הכרטיסים למשחקים לתושבי יפן בלבד, וזאת בשל הביקוש האדיר של אוכלוסיית המארחת את המשחקים הצפויים להיות הגדולים אי פעם.

לראשונה יוצאו למכירה בהגרלה גם כרטיסים לתחרויות האיגרוף שלא נמכרו עד כה. לתחרויות המרתון, הטריאתלון, השחייה ורכיבת הסוסים (קרוס קאנטרי) לא יועמדו כרטיסים למכירה כיוון שלוח הזמנים שלהם עדיין לא הושלמו.  

עדיין נותרו כרטיסים לטקס הפתיחה והנעילה של המשחקים וכן לתחרויות בענפים האחרים. מכירת הכרטיסים שווה לכל כיס ומחירים מיוחדים עוד יותר ניתנים לילדים, לגמלאים ולנכים.

הנרשמים להגרלה יכולים לבקש לרכוש עד 18 כרטיסים בעדיפות ראשונה לענפים המועדפים עליהם, ו- 18 כרטיסים בעדיפות שנייה במידה ולא יזכו בבחירה הראשונית שלהם.

גם רוכשים שכבר השתתפו וזכו בכרטיסים בסבב ההגרלות הקודם, יכולים להירשם שוב להגרלה השנייה, אך יש מגבלה לאדם על שני כרטיסים מקסימום לטקס הפתיחה והנעילה, מקסימום ארבעה כרטיסים לתחרויות שכוללות הענקת מדליות בסוף יום התחרויות, ומקסימום של שישה כרטיסים לאדם לשאר התחרויות.

תוצאות ההגרלה יוכרזו ב- 18 בדצמבר. המעוניינים בכרטיסים מחוץ ליפן יוכלו לרכוש אותם החל מהאביב הקרוב באתר הרשמי של משחקי טוקיו 2020.