חנה קנייזבה מיננקו חתמה על הסכם חסות עם שמיר תעשיות אופטיקה בע"מ

מאת: הוועד האולימפי בישראל

קופצת המשולשת האולימפית של ישראל, חנה קנייזבה מיננקו (מכבי חיפה) חתמה על הסכם חסות עם שמיר תעשיות אופטיקה בע"מ, יצרנית עדשות משקפי הראייה הגדולה בישראל. שווי החסות לשנת 2020 נאמד ב -130,000 ₪.

יגן משה, מנכ"ל שמיר אופטיקה אמר במעמד חתימת הסכם החסות: "אנו מאמינים ביכולתה של מיננקו להשיג את הקריטריון למשחקי טוקיו 2020, ורואים בה שגרירה נאמנה של ישראל ושמיר אופטיקה. מעבר לתמיכה הכספית החודשית נדאג לצייד את האתלטית במיטב מוצרי הספורט שלנו, הכוללים משקפי ספורט EYRES לאימונים, עדשות מגע לתחרויות, עדשות אופטלמיות עם ציפוי מונע אדים.

"השאיפה של מיננקו לייצג את ישראל דומה למה שאנחנו עם הטכנולוגיה והמוטיבציה הישראלית עושים מול המתחרים בעולם כולו. בסוף החודש אני נוסע לחנוך את המעבדה החדשה שלנו בטוקיו בשת"פ עם רשת החנויות הגדולה ביפן."

ורד בוסקילה, סמנכל"ית הוועד האולימפי בישראל: "לראייה טובה חשיבות גדולה בהצלחה המקצועית של הספורטאית. אני נזכרת שבתקופת היותי שייטת אולימפית המאמן שלי שלח אותי מספר פעמים לבדיקות עיניים בטענה שאני ובת הזוג שלי מפספסות את המצוף בזמן תחרות בגלל בעיות ראייה. בחרתם ספורטאית נפלאה שתהיה לכם לפרזנטורית איכותית מאד ותודה על תמיכתכם בספורט האולימפי בישראל".

שמיר אופטיקה שמה לה למטרה לפעול להעלאת המודעות והחשיבות בראייה תקינה לקהל הרחב ובפרט לציבור הנהגים ולקהל הצעיר בעידן הדיגיטלי. בנוסף להמלצה לערוך בדיקות ראייה תקופתיות אצל אופטומטריסט מוסמך, שמיר מציעה דרך מרבית חנויות האופטיקה בישראל מוצרים אופטיים מתקדמים לכל הגילאים ולכל העיסוקים, בין המוצרים האלה יש משקפיי ראייה מיוחדים לעוסקים בספורט, כולל ציפוי מיוחד המונע אדים בזמן מאמץ.

עוד הוסיף יגן משה, "בעזרתה של חנה, אנו מקווים להעלות את המודעות בצורך בבדיקות ראייה לכלל הציבור עם הסיסמא: Seeing 20/20 in Tokyo 2020" ", או בתרגום חופשי: רואים 6/6 (20/20) במשחקי טוקיו – 2020"

שמיר מעסיקה מעל 2000 עובדים בארץ ובעולם , ב-28 חברות בנות – מתוכם 17 אתרי ייצור, ומדורגת בין חמש החברות המובילות בעולם בתחומה, וזאת בעיקר בזכות מרכז מו"פ חדשני הממוקם במטה החברה בקיבוץ שמיר בגליל העליון.

שמיר תומכת גם בקבוצת הכדורסל הפועל שמיר אופטיקה גליל עליון המשחקת בליגה הלאומית.

צילום עמית שיסל

חנה קנייזבה מיננקו (מכבי חיפה) חתמה על הסכם חסות עם שמיר תעשיות אופטיקה בע"מ
חנה קנייזבה מיננקו (במרכז) אחרי החתימה על הסכם החסות עם שמיר תעשיות אופטיקה בע"מ