חברת Swiss System חתמה על הסכם חסות עם הוועד האולימפי בישראל עד 2024

מאת: הוועד האולימפי בישראל

חברת Swiss System חתמה על הסכם חסות עם הוועד האולימפי בישראל. במסגרת ההסכם תתמוך החברה במשלחות האולימפיות של ישראל בדרך לטוקיו בקיץ הקרוב ולפריז 2024.

כמו כן המתעמל האולימפי אלכס שטילוב ישמש כפנים החדשות של החברה והמותג.

איציק פלד, מנכ"ל סוויס סיסטם: "אנחנו מביעים אמון מלא בספורט האולימפי וגאים בספורטאים האולימפיים שמייצגים את ישראל בכל העולם"

מסייעים להם להגיע לטוקיו 2021 : חברת סוויס סיסטם המתמחה במערכות שינה מתקדמות, חתמה השבוע (ד') על הסכם שיתוף פעולה וחסות עם הוועד האולימפי בישראל ל-4 השנים הבאות עד לאחר המשחקים האולימפיים שיערכו בפריז 2024.

חברת סוייס סיסטם תסייע לוועד האולימפי בישראל לקדם ולפתח את תרבות הספורט בישראל ואת הישגיות הספורטאים האולימפיים בפרט. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה יהפוך המתעמל האולימפי אלכס שטילוב חבר משלחת ישראל לטוקיו, שייצג את ישראל בפעם הרביעית במשחקים האולימפיים, לפנים החדשות של המותג.


שיתוף הפעולה הוא אך טבעי, שכן מדדי השינה של הספורטאים האולימפיים הם חלק בלתי נפרד מאורח החיים שלהם וכלי לשיפור היכולות הפיזיות והמנטליות של ספורטאים, אלו עשויים להיות ההבדל העיקרי בין ניצחון להפסד. הספורטאים האולימפיים עושים שימוש במערכות ניטור שינה, זאת על מנת לנסות ולמקסם את הישגיהם בדרך ליעד הנכסף- המשחקים האולימפיים מדדים אלו מועברים למאמנים שלהם ובכך הם מתרגמים את התוצאות. חברת סוויס סיסטם, המשווקת בישראל את ה- Smart Bed היחידה בישראל, תעמיד לרשות הספורטאים האולימפיים את מערכות השינה המתקדמות האלו ובכך תסייע להם.

על ההסכם חתמו מנכ"ל סוויס סיסטם מר איציק פלד ויו"ר הוועד האולימפי בישראל מר יגאל כרמי.

איציק פלד, מנכ"ל Swiss System ציין: "חברת Swiss System מביעה אמון בספורט האולימפי בישראל וגאה בספורטאים האולימפיים המייצגים את ישראל בכל העולם בכבוד רב. סוויס סיסטם תתמוך בשנים הקרובות במסעם של הספורטאים לקראת המשחקים האולימפיים הקרובים בטוקיו והמשחקים האולימפיים בפריז  2024 ותסייע להם ככל הנדרש. מעבר לכך, הצטרפותו של אלכס שטילוב כפנים החדשות של החברה הוא הישג אדיר עבורנו".


יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל אמר: "שינה איכותית של שמונה שעות בלילה לפחות מובילה לביצועים טובים יותר בספורט וגם להתאוששות מלאה – פיזית ומנטאלית, להגברת הריכוז והערנות, לשיפור יכולת הלמידה ולמניעת פציעות. מעקב אחר מאפייני השינה ומאפייני האימון בקרב ספורטאים מסייע למדענים ולמאמנים להתאים במדויק לכל ספורטאי את שעות האימונים ואת עצימותם בהתייחס לטיב השינה. מחקר מוכיח כי שינה מספקת ואיכותית מובילה לביצועים טובים יותר בכל ענפי הספורט. החיבור לסוויס סיסטם הוא משמעותי ואני שמח על האמון המלא שנותנת החברה במשלחות האולימפיות של ישראל בשנים הקרובות"

מימין: איציק פלד. משאל: יגאל כרמי