יו"ר איגוד ההתעמלות כנרת צדף, הודיעה על פרישתה מהתפקיד

מאת: הוועד האולימפי בישראל

כנרת צדף, שכיהנה בשלוש השנים האחרונות כיו"ר איגוד ההתעמלות, הודיעה היום על פרישתה מתפקיד יו"ר האיגוד והיא תמשיך לכהן כחברה הנהלת האיגוד.
בהודעתה לחברי הנהלת האיגוד כתבה היום כנרת: "לאחר לבטים ובלב כבד החלטתי לפרוש מתפקידי כיו"ר האיגוד, בשל העובדה כי מסיבות אישיות הזמן אינו מאפשר לי להמשיך ולכהן בתפקיד המצריך זמינות מלאה, בעיקר בשנה אולימפית.
חוויתי, יחד עם עודד אברמסון שכיהן עמי כיו"ר משותף, סיפוק רב בהישגים האחרונים של האיגוד ביניהם אליפות אירופה, גיוס תקציבים נוספים, אירוח הגראנד פרי ב-2021, אירוח אליפות העולם באקרובטיקה ב-2024 ועוד, והכל כתוצר של מעטפת ניהולית מקצועית. אני בטוחה שהאיגוד ימשיך ויצעד קדימה ויהיה גם בשנים הבאות בין האיגודים המובילים בישראל".

כנרת תמשיך לכהן כחברת הנהלת האיגוד. מורן מסיקה, מ"מ יו"ר האיגוד תכהן כיו"ר בפועל עד להתכנסות הנהלת האיגוד לבחירת יו"ר קבוע/ה.
מאיגוד ההתעמלות נמסר: "בכל שנות פעילות כיו"ר הובילה כנרת צדף את האיגוד להישגים חסרי תקדים ואנו מודים לה כל כך ושמחים שבחרה להישאר באיגוד כחברת הנהלה, כשהמטרה העיקרית של האיגוד היא הצלחה והישגים במשחקים האולימפיים בטוקיו".

צילום: איגוד ההתעמלות