התעמלות אמנותית: ניקול זליקמן חתמה על חוזה חסות רגע לפני יציאתה לאליפות העולם

מאת: הוועד האולימפי בישראל

רגע לפני יציאתה של המתעמלת האמנותית ניקול זליקמן (מכבי ת"א) לאליפות העולם שתיפתח מחר בבאקו חתמה חברת יזמות הנדל"ן,"בנייני העיר הלבנה", על חוזה מתן חסות לניקול במטרה לסייע לה במאמציה לקראת המשחקים האולימפיים שיתקיימו בקיץ הבא בטוקיו.

ניקול, בת ה-18, נחשבת לאחת ההבטחות הגדולות של ישראל בתחום ההתעמלות האמנותית לצידה של לינוי אשרם. החתימה התבצעה באימון האחרון של שלה לפני יציאתה לבאקו.

ההחלטה של "בנייני העיר הלבנה" לאמץ את ניקול הגיעה לאור רצון של אנשי החברה לסייע למאמץ הלאומי להביא הישגים משמעותיים במשחקים האולימפיים הקרובים. לאחר שהתרשמו מפועלה והישגיה של ניקול המייצגת בגאווה את מדינת ישראל ואת העיר תל אביב החליטו בחברה לאמצה.

מנכ"ל בנייני העיר הלבנה, גבי קלמן: "ניקול היא דוגמא ומופת למצוינות ולהגשמת מטרות ויעדים. הספורט, כמו תחומי חיים רבים, מעורר תחרותיות בריאה ומדרבנת ואנחנו מאמינים כי בזכות התמיכה הנכונה והעידוד המירבי נחזה בניקול על פודיומים רבים ברחבי העולם".

ניקול זליקמן: "אני עושה מאמצים גדולים כדי לייצג את ישראל בצורה הטובה ביותר בכל זירה בינלאומית, ושואפת להגשים את חלום הילדות שלי – הופעה במשחקים האולימפיים הקרובים שיהיו בקיץ הבא בטוקיו. אני מרגישה שחברת בנייני העיר הלבנה היא השותפה שלי לדרך."

"בנייני העיר הלבנה", הינה חברת יזמות הפועלת בעיר תל אביב, מאמינה בנתינה לקהילה, בפיתוח אישי ותמיכה בספורט, זאת מתוך הבנה כי ספורט תחרותי הינו חלק מהתרבות הישראלית כולה ויש להשקיע בו ולטפח אותו.

בצילום: ניקול עם גבי קלמן מנכ"ל "בנייני העיר הלבנה"