השתלמות מאמנים לאומיים למשחקי הכדור וענפי הספורט האישיים התקיימה היום בוועד האולימפי

מאת: הוועד האולימפי בישראל

 

היום, קיימה היחידה לספורט הישגי, הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל בשיתוף עם משרד התרבות והספורט, את השתלמות המאמנים הלאומיים למשחקי הכדור וענפי הספורט האישיים לסיכום שנת 2018. 

 

ההשתלמות התקיימה במשרדי הוועד האולימפי בישראל, בהשתתפות כ-50 מאמנים מ-15 ענפי ספורט. הייתה עוצמת נוכחות מדהימה של מאמנים הצמאים לרכוש ידע.

 

בתמונה מימין: עודד יעקב ומנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג

 

שני המרצים היום היו עודד (דדי) יעקב, מאמן הטניס הלאומי לנוער של קנדה, שעבד שנים רבות כמאמן וקפטן נבחרות ישראל, ורולנדו פרייטיש מפורטוגל, המנהל המקצועי של איגוד הכדוריד.

 

אחד השחקנים שגדלו אצל דדי בקנדה הוא דניס שפובלוב בן ה-19 המדורג כיום במקום ה-23 בעולם לבוגרים.  

 

דניס היה שותף לזכייתה של נבחרת הנוער של קנדה ב"גביע דייויס" לנוער ב-2016 אחרי ניצחון בגמר על גרמניה      (דניס שאפובלוב בצילום,ראשון מימין..)

 

 

דדי יעקב היה נרגש מאד לפגוש קולגות שלו וידידים רבים כמו חבריו אנשי הספורט הלבן: ציפי אובזילר אותה אימן בעבר, שלמה גליקשטיין שמינה אותו למאמן האקדמיה לטניס בסוף שנות השמונים, גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, ד"ר יוני ירום יו"ר איגוד הטניס, רוגל נחום, איתי מגידי, יניב אשכנזי מהיחידה לספורט הישגי מנהל השתלמויות המאמנים, פרופסור רוני לידור נשיא המכללה בוינגייט ועוד.

 

ראינו כאן את אלי צוקרמן (שייט), מולי אפשטיין (המנהל המדעי של הוועד האולימפי בישראל) טל נתן (כדורסל),לירן וקנין (שחייה), נופר אדלמן (שייט), ניר ליבנר (אופניים), דורון לויט (סיוף) קלאודיה לג'י (כדורעף חופים), ירדן גזית (אופניים), הפסיכולוג אוהד מעוז, רימון יבזורי (מאמן הכושר של נבחרת ישראל בכדורסל) ורענן פן (מאמן נבחרת הרוגבי של ישראל).

 

בתמונה: (מימין לשמאל) – עודד יעקב, יניב אשכנזי ורולנדו פרייטיש מפורטוגל