המתעמלת האומנותית לינוי אשרם, מדליסטית הזהב האולימפית מטוקיו 2020, הודיעה על פרישה מפעילות תחרותית

מאת: הוועד האולימפי בישראל

המתעמלת האומנותית לינוי אשרם, זוכת מדליית הזהב בקרב רב במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עומדת להודיע במסיבת עיתונאים בתחילת השבוע הבא על פרישה מפעילות תחרותית.
אשרם, חניכתה של המאמנת איילת זוסמן, זכתה בקריירה בשלל תארים נוספים וביניהם באליפות אירופה בקרב רב בשנת 2020 ובתואר סגנית אלופת העולם בקרב רב בשנת 2018.

מהוועד האולימפי נמסר בשם היו"ר יעל ארד והמנכ"ל גילי לוסטיג: "לינוי אשרם ספורטאית ענקית. דוגמא ומופת לכל ילד וילדה שמייצגת מצויינות אולימפית ואת כל הערכים שבונים הצלחה.
אשרם הניפה את דגל ישראל במפעלי הספורט ברמות העולמיות הגבוהות ביותר והיא ללא ספק השראה לדורות הבאים לחברה בישראל, בספורט בכלל ובהתעמלות בפרט.
לינוי אשרם והמאמנת שלה איילת זוסמן עברה את כל התחנות האולימפיות בדרך להפיכתה לאלופה אולימפית ונהנתה מניסיון באירועים רב ענפיים לנוער ומתמיכה חסרת תקדים של כל הגורמים בספורט הישראלי.
ההופעה של אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו כשהיא מתגברת על התרגשות אדירה וציפיות של מדינה שלמה, הוכיחה שהיא קורצה מהחומר המיוחד של אלופות ענקיות ועם נשמה מיוחדת.

אנו מאחלים ללינוי אשרם בהצלחה בחיים החדשים ומבטיחים שהמשפחה האולימפית תלווה אותה ותמשיך להיות לה רוח גבית תומכת בכל אשר תפנה".

לינוי-אשרם-1