המטפסים הבכירים גבע לוין ותומר יעקובוביץ שהגיעו למרכז הספורט בבית החולים הרפואי מאיר לאימון משותף עם ילדי המרכז

מאת: הוועד האולימפי בישראל

שואפים גבוה!

 ממשיכים עם ענף הטיפוס המרתק והמטפסים הבכירים גבע לוין ותומר יעקובוביץ שהגיעו למרכז הספורט בבית החולים הרפואי מאיר לאימון משותף עם ילדי המרכז והיה מאוד מיוחד. 

גבע ותומר ביחד עם הילדים ניצלו את הזמן המשותף לתרגילי שיווי משקל, כוח וחשיבה, בדרגות קושי מגוונות ובסיוע אלמנטים מעולם הטיפוס שלהם שהסתיימו בחגיגה לא רגילה על קיר הטיפוס הצבעוני שלנו במרכז הספורט בבית החולים. הילדים שהתמודדו עם תרגילים מעולם שלא מוכר להם, צלחו אתגר אחר אתגר והגיעו למטרה – זוהי הפסגה האמיתית!

תומר יעקובוביץ, בן 17 מנתניה הגיע לענף די במקרה כשהיה בן 7 והתנסה בקיר טיפוס – ומאז לא הפסיק.

בסגנון בולדר הוא היה אלוף ישראל לנוער בשנים 2015, 2016, 2019 ו-2021, ובסגנון הובלה היה אלוף ישראל לנוער בשנים 2015 ו-2019 ואף העפיל לגמר אליפות ישראל בוגרים! 

 "היעד שלי הוא המשחקים האולימפיים ואני נותן את כל כולי ומתאמן קשה להשיג את המטרה. הכבוד הגדול כשאני מייצג את ישראל בתחרויות בחו"ל זה חלק בלתי נפרד ממה שדוחף אותי קדימה לשם", סיפר תומר לילדים.

 גבע לוין בן 19 מיהוד מונוסון התחיל לטפס כשהלך אחרי אחיו הגדול ומיד ידע שזה מה שהוא רוצה לעשות בחיים. הוא זכה במקום השלישי בגביעי אירופה ומקום שלישי באליפות ישראל.

"אחד הדברים המעצימים ביותר שהספורט נתן לי הוא חוסן נפשי. ההתמודדות עם אתגרים פעם אחר פעם, הדרך הקשה והשגת המטרה הם מה שמעצב אותך להיות מי שאתה כשהיעד הוא המשחקים האולימפיים", סיפר גבע "נהננו מכל רגע" אמרו תומר וגבע בסוף האימון "אנחנו שמחים שיש לנו דרך להשפיע לטובה ולעזור לילדים זוהי בהחלט זכות!"