הטריאתלט רון דרמון נבחר כאתלט לדוגמה על ידי הוועד האולימפי הבינלאומי

מאת: הוועד האולימפי בישראל

 

הטריאתלט האולימפי רון דרמון, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו 2016, והיה הישראלי הראשון שהצליח להגיע למשחקים אולימפיים בענף הזה, נבחר על ידי הוועד האולימפי הבינלאומי להופיע בפני הספורטאים הצעירים כאתלט לדוגמה במשחקים האולימפיים לנוער שיתקיימו באוקטובר הקרוב בארגנטינה. את ההודעה המשמחת קיבלו דרמון והוועד האולימפי בישראל אתמול.

"בהקמת המשחקים האולימפיים לצעירים, לוועד האולימפי הבינלאומי הייתה מטרה בקיום אירוע לחנך,לחבר, להעצים צעירים נמרצים ברחבי העולם להיות מודל פעיל וחיובי בסביבתם. במעורבתך והשתתפותך במשחקים האולימפיים לנוער תהיה השפעה גדולה להשגת מטרותינו" , נכתב לרון בהודעה הרשמית.

 

"הצלחתך כאתלט וניסיון חייך יהוו דוגמה רבת ערך לצעירים המתחרים בבואנוס איירס. תרומתך בפעילות של ללמד ולתת לצעירים המאורגן על ידי ה IOC והוועד האולימפי של ארגנטינה תהיה חשובה ביותר לאירוע.   

 

מעורבותך כאתלט לדוגמה היא חשובה לא רק לאתלטים המשתתפים במשחקים אלא גם לצעירים המקומיים בבואנס איירס אשר תהיה להם האפשרות להתחבר אליך בפעילויות שונות בפרק האולימפי, ובפעילות האון ליין "התחל ספורט" בפני למעלה מ 60 מיליון איש. אנחנו מעוניינים להפיץ את סיפורך האישי ומעורבותך בקרב הצעירים. אנו מחכים לראותך בבואנוס איירס לחגוג ביחד את הרוח האולימפית האמיתית במשחקים האולימפיים לצעירים".

 

תצלום: הוועד האולימפי בישראל