הזמנה לוובינר לציון היום האולימפי הבינלאומי ב- 9.6.21

מאת: הוועד האולימפי בישראל

הוועד האולימפי בישראל בשיתוף עם המכללה האקדמית בוינגייט יקיימו וובינר לציון היום האולימפי הבינלאומי ביום רביעי הקרוב 9.6.21.

לראשונה היום האולימפי הבינלאומי יערך במתכונת ווירטואלית והוא יתקיים במסגרת הקונגרס הבינלאומי ה-6 למדעי הספורט של המכללה האקדמית בוינגייט. במסגרת האירוע יערכו מגוון הרצאות ומושבים שונים כמו היסטוריה אולימפית, חינוך אולימפי והמשחקים האולימפיים בטוקיו מפי מומחים, מנהלים וספורטאים אולימפיים מהארץ ומהעולם.

בין השאר, תתקיים הרצאה של האלופה האולימפית בהתעמלות מכשירים סימונה אמנאר, מרומניה עם 7 מדליות אולימפיות ממשחקי אטלנטה 1996 וסידני 2000, 3 מהן זהב, שתרצה על תכנית החינוך האולימפי ברומניה.

בנוסף, תתקיים הרצאה שתעסוק בנושא האתגרים של המשחקים האולימפיים בטוקיו, אותה יעביר פרופ' מנפרד לאמר, נשיא האקדמיות האולימפיות האירופאיות. בנוסף, יתקיים מושב שיספר את סיפורה של פט סאמיט, מאמנת הכדורסל האגדית שבעת פרישתה היתה המאמנת המצליחה ביותר במאזן ניצחונות בליגת ה-NCAA.

המושב הזה יערך בשיתוף עם שגרירות ארה"ב בישראל. עמיחי אלפרוביץ' מנהל נבחרת ישראל ברכיבה ופיטר קורץ מנהל נבחרת ישראל בבייסבול ידברו על הדרך של נבחרותיהם לטוקיו 2020.
דיק פאונד, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי והנשיא הראשון של WADA (הסוכנות העולמית נגד סימום בספורט) ידבר על חינוך אולימפי בראייה רב תחומית.

עוד ייקחו חלק באירוע: פרופ' רוני לידור, נשיא המכללה האקדמית בוינגייט. יעל ארד, יו"ר ועדת הספורט של הוועד האולימפי בישראל, איתן ברק, חברת הנהלת הוועד האולימפי בישראל ונציגים של שגרירות ארה"ב בישראל.

קישור להזמנה ולהרשמה: https://bit.ly/3yF6N7S
לקובץ ההזמנה: