הוועד האולימפי הבינלאומי וקבוצת "אדקו" האריכו את שיתוף הפעולה שלהם במיזם ספורטאי365 קריירה +

מאת: הוועד האולימפי הבינלאומי

הוועד האולימפי הבינלאומי וקבוצת "אדקו" הודיעו על הארכת שיתוף הפעולה שלהם בפרויקט בשם Athlete365 Career+  פרויקט העוסק במציאת תעסוקה ובתמיכה בספורטאים ביום שאחרי פרישתם מהספורט המקצועני.

יו"ר ועדת הספורטאים של הוועד האולימפי הבינלאומי, אמה טרלו : " הארכת חוזה שיתוף הפעולה בין שני הגופים מדגיש את המחויבות שלנו לספורטאים בכל שלבי החיים שלהם. המעבר לקריירה שנייה יכולה להוות אתגר לא פשוט ואנו גאים על כך שהפרויקט שלנו כבר העניק תמיכה עד היום לאלפי ספורטאים".

הפרויקט הזה של הוועד האולימפי הבינלאומי יצא לדרך כבר בשנת 2005 והוא נתן כלים ליותר מ- 50 אלף ספורטאים לצאת לחיים שאחרי הספורט.
 
בין הכלים החדשים בהם ישתמשו הוועד האולימפי הבינלאומי וקבוצת "אדקו" לעזרה לספורטאים ביום שאחרי ניתן יהיה למצוא פורטל תעסוקה חדש וייעודי לספורטאים , הענקת הכשרות גם לספורטאים וגם לאנשי צוות כדי לתכנן את הצעד הבא אחרי הספורט, ביצוע מחקרים והנהגה מתאימים כדי להציב ספורטאים במקומות עבודה פוטנציאליים על פי כישוריהם וכן יוזמה להקמת חיזוק היכולת של גופי ספורט לקבל לשורותיהם ספורטאי עבר עד כדי בניית רשת עולמית של מעסיקי ספורטאים.  

סגן יו"ר ועדת הספורטאים ויו"ר הפרויקט בוועד האולימפי הבינלאומי, סאונג מין ריו אמר: "המעבר לקריירה חדשה אחרי הספורט מביא עמו אתגרים חדשים, אבל זה לא אמור להיות מלווה בפחד כאשר ניגשים לנושא מוכנים. לכן אנחנו כאן. לוודא שניתנת לספורטאים כל התמיכה לעשות את המעבר".    

בחמש השנים האחרונות העניק הפרויקט משאבים ל-58 ועדים אולימפיים ברחבי העולם כדי לקיים סדנאות עבור ספורטאים ולעזור להם לפתח את הכלים הדרושים לחיפוש עבודה. חלק מהסדנאות היו משותפות ונעשו בתקופת מגיפת הקורונה ברשת עם השתתפות כוללת של כ-13 אלף ספורטאים בסדנאות של עד אלף איש כל אחת מאז שנת 2007.

 Athlete365