הוועד האולימפי הבינלאומי הודיע על מודל חדש של אירוח ממשחקי פריז 2024

מאת: הוועד האולימפי הבינלאומי

הוועד האולימפי הבינלאומי הודיע היום על מודל חדש של אירוח במהלך המשחקים האולימפיים, מודל שיתחיל לפעול החל מהמשחקים האולימפיים בפריז ב- 2024 .

לאוהדים ובעלי עניין נוספים במשחקים תהיה גישה לחבילת אירוח שתכלול כרטיס טיסה ואירוח שיתנו להם חוויה מיוחדת דרך ספק אחד נבחר, חברת On Location, שתיתן את השירות המלא ותציע חבילות שיכללו כרטיסי טיסה, הסדרי תחבורה ומקומות אירוח בעיר המארחת של המשחקים.   

נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך: "אחת ההמלצות של האג'נדה האולימפית היא להעניק פתרונות מתקדמים ולהפוך את המשחקים לנגישים יותר. המודל החדש יעניק אפשרות לאוהדים ואוהבי ספורט מכל העולם להגיע למשחקים.  

טוני אסטאנגה, נשיא משחקי פריז 2024: "הוועדה המארגנת של משחקי פריז 2024 תהיה הראשונה להציע את המודל הבינלאומי החדש של אירוח. זו הזדמנות נהדרת עבורנו. צוותי עבודה כבר פועלים להגיע לפתרונות חדשניים ולהציע חוויית אירוח ייחודית שתכלול את המיטב שיש לנו להציע גם מבחינה קולינארית, תרבותית ואמנותית בעיר האורות".

נשיא חברת "On Location " שנבחרה לספק את המודל, פול קיין: "אנו מחויבים בחברתנו לתת ללקוחות שלנו חוויות שמספקות זיכרונות לכל החיים. אנו גאים להצטרף לוועד האולימפי הבינלאומי בחשיבה מחדש על נושא האירוח במשחקים האולימפיים בעתיד, ומחויבים לתת לבעלי עניין, אוהדים ושותפים מסביב לעולם את חוויית האירוח המשולמת בכל עיר ועיר".

עוד נודע כי בנוסף להסכם עם חברת "On Location " סביב נושא האירוח, יושק החל מפריז 2024 גם מודל חדש למכירת כרטיסים למשחקים, מודל שתהיה בו גישה נוחה וקלה לרכישת כרטיסים לתחרויות השונות דרך הוועדה המארגנת של המשחקים בכל עיר ובמחירים נוחים לכל נפש.