הוועד האולימפי האמריקני הגיש תביעה נגד חברות הביטוח שלו על הפרת חוזה בטיפול בפרשת הרופא לארי נסאר

מאת: אתר האינטרנט "Inside The Games"

הוועד האולימפי האמריקני הגיש תביעה נגד חברות הביטוח שלו, על הפרה לכאורה של החוזה ביניהם בטיפול בתביעה בפרשת הרופא המתעלל לארי נסאר

הוועד האולימפי האמריקני הגיש תביעה נגד חברת הביטוח שלו, על הפרה לכאורה של החוזה ביניהם בנוגע לטיפול בתביעה העומדת נגדם בפרשת רופא נבחרת ההתעמלות של ארה"ב, לארי נסאר שהורשע בהתעללות מינית בעשרות מתעמלות.

איגוד ההתעמלות האמריקני הציע סכום של 215 מיליון דולרים במסגרת ניסיון להגיע לפשרה עם הנפגעות, בתנאי שאף אחד מעובדי האיגוד הבכירים בעבר ובהווה, לא יצטרך לתת עדות בפרשה.

בתביעה כנגד חברת הביטוח, טוען איגוד ההתעמלות כי החברה הפרה את החוזה, ולא קידמו או בדקו את נושא הפשרה שאיגוד הציע לנפגעות.  

סוזאן ליונס, אחת מראשי האיגוד אמרה: "מעל שנה וחצי אנו בתהליך של ניסיון להגיע לפשרה הוגנת, אבל חברות הביטוח מטעמינו לא פעלו בהוגנות ובכוונות טובות להשיג את הפשרה, נאלצנו לנקוט נגדן בצעדים משפטיים. יש לנו אמפתיה וכבוד עמוק לנפגעות. הן הראו אומץ וכוח רב, ולכן אנו מצרים על הזמן הארוך שלוקח להגיע לפשרה".

המדליסטיות האולימפיות אלי רייזמן וסימון ביילס הן בין אלה מבין יותר מ- 350 נשים שנפגעו ונאבקות כעת כנגד הפשרה בפרשה. לטענתן, איגוד ההתעמלות תובע את חברות הביטוח במטרה להשיג פיצוי כספי גדול יותר, אבל הן מצידן ממשיכות לקרוא לפתיחת חקירה עצמאית כנגד האיגוד בפרשה.  

הרופא המתעלל נסאר הורשע בשנת 2018 בבית משפט במישיגן, ארה"ב, והוכנס לכלא עד שארית ימיו.  

תמונה: עמוד הפייסבוק הרשמי של סיימון ביילס – https://www.facebook.com/simonebiles/


simon bales - facebook
https://www.facebook.com/simonebiles/