מיזם חדש של הוועד האולימפי בישראל – "ההיסטוריה שלנו"

מאת: הוועד האולימפי בישראל

 

 

הוועד האולימפי בישראל גאה להציג את פרויקט: "ההיסטוריה שלנו" – תיעוד סיפורו של הוועד האולימפי בישראל לאורך השנים מאז הקמתו.

 

"ההיסטוריה שלנו" הוא ארכיון דיגיטלי המציג את האירועים המרכזיים של הוועד האולימפי בישראל על גבי ציר זמן, באמצעות תמונות, מסמכים וסרטונים.

 

הרעיון המרכזי הוא לרכז, להציג ולהנגיש את סיפורו של הוועד האולימפי בישראל לכל מי שהספורט האולימפי קרוב לליבו. אתם, המבקרים, מוזמנים לנוע על ציר הזמן, ללמוד כל מה שיש לדעת על הוועד האולימפי בישראל, ואנו גם נשמח להיעזר בכם כדי למלא את הארכיון ולהעשיר אותו. 

 

מייסדות סיפור מקומי ענת חכמוב ודפנה פיליפ: "הקמנו את הפלטפורמה סיפור מקומי כיוון שאנו מאמינות כי הסיפור חי כל עוד מספרים אותו, וסיפורו של הוועד האולימפי בישראל הוא בהחלט כזה. סיפורו של הוועד האולימפי בישראל מלווה את סיפור המדינה עוד לפני הקמתה. מסירובו של היטלר לאשר למשלחת הספורטאים מישראל להשתתף במשחקי ברלין 1936, דרך אסון רצח י"א הספורטאים והמאמנים במינכן 1972, ועד למדליות האולימפיות הראשונות של ישראל במשחקים האולימפיים בברצלונה 1992."

 

תודה למייסדות ולצוות שליווה אותן במהלך העבודה: אילנה ברגר הרפז עורכת התוכן באתר הרשמי של הוועד האולימפי בישראל, ואורי פדלון יועץ המדיה החברתית של הוועד האולימפי בישראל.

 

כנסו כאן לקישור לאתר ותגלו שלסקרנות אין סוף ! 

 

יש לכם חומרים רלבנטיים ומעניינים? ניתן לשלוח אותם למייל – mekomi2000@gmail.com

 

כולל שם מלא שלכם, כתובת דוא"ל, וטלפון.

 

שימו לב!

 

* המערכת לא מתחייבת להעלות כל חומר שיישלח אליה.
* לא יועלו תמונות וסרטונים שנשלחו ללא קרדיט מלא לצלם או מקור.