גולשת הגלים ענת ליליאור, משתתפת בקמפיין של המותג הבינלאומי להיגיינה נשית קוטקס (Kotex)

מאת: הוועד האולימפי בישראל

גולשת הגלים ענת ליליאור, הישראלית הראשונה שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים שיהיו ביולי הקרוב בטוקיו, משתתפת בימים אלו בקמפיין של המותג הבינלאומי להיגיינה נשית קוטקס (Kotex).

במסגרת ההסכם תופיע ליליאור בקמפיין טלוויזיה חדש תחת השם "דור חדש של בנות", שיעסוק בסטיגמות איתן מתמודדות נערות ונשים במהלך חייהן, ויחשוף את סיפורה האישי בהתמודדות מול הסטיגמות שנתקלה בהן כאישה בספורט שנתפס במשך שנים רבות כענף ספורט לגברים בלבד.

הקמפיין מיועד לנפץ סטיגמות ארכאיות ולקרוא לנערות בישראל לא להיכנע להן בדרך להגשמה ומימוש השאיפות וההצלחה שלהן. לילך כהן-שולומון, סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל :"אנחנו גאים על הבחירה בענת לליאור להובלת הקמפיין החדש של Kotex. ענת מעניקה השראה לאינספור נערות ללכת בעקבות החלום שלהן ולהצליח בגדול, בניגוד לכל הסטיגמות.
אני מאחלת לענת הצלחה רבה ומחכה בקוצר רוח לראות אותה במשחקים האולימפיים שיהיו בטוקיו ביולי הקרוב ".

ענת ליליאור: "אני שמחה להוביל קמפיין העוסק בהתמודדות עם סטיגמות בהן נתקלות נערות ונשים לאורך כל החיים שלהן. גם אני כספורטאית נתקלתי בסטיגמות רבות במהלך הקריירה הספורטיבית שלי ואני גאה על כך שלא נתתי לסטיגמות האלה לעצור אותי מלהגשים את הפוטנציאל שלי ומקווה שהמהלך יניע נערות ישראליות להגשים, לפתח ולממש את השאיפות שלהן".

צילום יח"צ: גבע טלמור