אופיר נצר: סיפור של כוח רצון בלתי נדלה ואמונה עצמית אין סופית

מאת: הוועד האולימפי בישראל

"רק בטיסה מיפן לישראל, בדרך לחופשת מולדת קצרה אצל ההורים במושב מולדת, היפנמתי את משמעות ההישג שלי באליפות העולם בתרגיל הקפיצות. רק אז התחלתי לבכות מהתרגשות. פתאום הבנתי מה עשיתי ועבר לי פלאש של כל מה שעברתי עד לרגע הגדול הזה", מספרת לנו המתעמלת אופיר נצר (25) שסיימה במקום ה-6 בתרגיל הקפיצות עם ברק בעיניים. זהו הישג השיא של מתעמלת ישראלית באליפויות העולם.

אופיר היא סיפור של כוח רצון בלתי נדלה ואמונה עצמית אין סופית. כנגד כל הסיכויים היא חזרה להתעמל. תשאלו למה? סיפור ארוך. היא חוותה שלוש פציעות קשות (רצועות צולבות) בברכיים שדרשו ניתוחים ותהליכי שיקום קשים וממושכים. "הסובבים אותי ידעו שאני מאד רוצה להגיע למשחקים האולימפיים אבל לא האמינו שאני אעמוד אי פעם על הרגליים לעצימות כזאת. המנתח שלי אמר לי שהוא מבחינתו המקצועית עשה הכל כדי שאני אצליח והוכחתי קודם כל לעצמי שאני יכולה.

הכל בא ממקום אחד – אהבתי הגדולה לספורט והרצון העז שלי להגשים חלום ילדות". על זה נאמר: אין דבר העומד בפני הרצון.אופיר חיה כבר מספר שנים בפאלמה דה מיורקה ומתאמנת אצל פדרו מיר הומר במועדון צ'לסקה.

יש לה סדר יום קבוע הכולל הליכה בים, בדיקות קפדניות, חיזוקים ובהמשך עבודה על משטח ההתעמלות. היא מקדישה להגשמת המטרות הספורטיביות שבע שעות בממוצע מידי יום.
העובדה שהיא ממוקדת מטרה מקלה עליה את הגעגועים לארץ, למשפחה ולחברים. בזמן הפנוי שלה היא למדה ספרדית והיא כבר סיימה בהצטיינות את לימודי השנה הראשונה לתואר ראשון בחינוך וחברה עם התמחות ספורט והיא מסכמת –

"החלום שלי – פריז! ובשבילו אני עובדת כל החיים!"

כולנו מפרגנים לך אופיר