מעל 2000 רצים השתתפו הבוקר בנמל ת"א בריצה למען החזרת החוטפים

מאת: הוועד האולימפי בישראל

היום (שבת 11.11), מעל 2000 רצים השתתפו בנמל ת"א למען החזרת החוטפים אליהם הצטרפו יעל ארד יו״ר הוועד האולימפי בישראל, ירדן הר לב ראש מערך החינוך בוועד האולימפי והספורטאים האולימפיים: מארו טפרי, מעיין דוידוביץ, אלכס אברבוך, איתי מגידי, בוקאיו מלדה, תומר מועלם, יימר גטהון, איתי שני ואסף חילי.

השבוע הצטרפו לוועד האולימפי נציגים מהוועד הפראלימפי והתאחדות הספורט לנכים בניהם המנהל המקצועי רון בולוטין, יעל לנדר וסימונה גורן.

הריצה יצאה מרידינג בסמוך למגדלור בשעה 6:30 וגם ניתן היה לתרום למטה המאבק ולקבל חולצה לתרומה עם מספרי חזה עם תמונות החטופים.

עמרי אלמוג יזם את הריצה למען שחרורם של אחותו ושלושת ילדיה חן גולדשטיין, אלמוג אגם גל וטל שנחטפו לרצועת עזה. בעלה נדב והבת הבכורה ים נרצחו בבית בכפר עזה.

עומרי אלמוג, שארבעה מבני משפחתו מכפר עזה נחטפו מביתם, סיפר לקראת הריצה: "אני חושב על חן אחותי, שהפכה לאלמנה, לאם שכולה והיא חטופה עם שלושה ילדים, בתוך הרצועה הזו, אני מנסה לשדר לה כוחות אבל הסיפור הזה הוא מעבר לכל דמיון. אני לא יודע מה היא יודעת, אני יודע שהיא לביאה".

בריצה שהתקיימה אתמול בנשר ליוו את עומרי ואת משפחות החטופים: מיה קלה בנצור, נועה לסרי, ניתאי חסון, עמיעד ליפמן ועדי דוייטש.