מעל אלף רצים למען החטופים: עומרי אלמוג שארבעה מבני משפחתו נחטפו מכפר עזה, רץ ביחד עם הספורטאים האולימפיים

מאת: הוועד האולימפי בישראל

מעל 1000 רצים למען החטופים: עומרי אלמוג שארבעה מבני משפחתו נחטפו מכפר עזה, רץ ביחד עם הספורטאים האולימפיים בנמל ת״א וירדן הר לב ראש מערך החינוך בוועד האולימפי בישראל*

הבוקר (שבת 4.11) חודש לאחר השבת השחורה, רצו  מעל 1000 רצים בנמל ת"א למען החזרת החוטפים אליהם הצטרפו ירדן הר לב, ראש מערך החינוך בוועד האולימפי בישראל והספורטאים האולימפיים

מעיין דוידוביץ׳, גילי כהן, גירמה אמרה, איתי מגידי, אדוה כהן, תחלואיני (לואי) מלקה, יותם בן ראובן ויוני כץ.

למשפחת אלמוג הצטרפו גם משפחות גונן, רותם וברודץ. הריצה יצאנה מרידינג בסמוך למגדלור וניתן היה גם לתרום למטה המאבק במקום ולקבל חולצה לתרומה עם מספרי חזה עם תמונות החטופים.

עומרי אלמוג, שארבעה מבני משפחתו מכפר עזה נחטפו מביתם, סיפר לקראת הריצה: "אני חושב על חן אחותי, שהפכה לאלמנה, לאם שכולה והיא חטופה עם שלושה ילדים, בתוך הרצועה הזו, אני מנסה לשדר לה כוחות אבל הסיפור הזה הוא מעבר לכל דמיון. אני לא יודע מה היא יודעת, אני יודע שהיא לביאה".

ירדן הר לב, ראש מערך החינוך בוועד האולימפי: ״אנחנו נחרדים לגודל האסון שפקד משפחות רבות שיקיריהם שבויים בעזה. אנחנו מכירים את הכח שלנו ביחד, של עולם הספורט. זו אחווה שמושכת אותנו קדימה תמיד ובכל מצב. הוועד האולימפי בישראל ביחד עם הספורטאיות והספורטאים ימשיכו לחבק, לתמוך ולחזק את המשפחות עד השבת כלל החטופים הביתה בשלום״.