עו"ד עטר מונה לבורר ב- CAS

 

 

עורך הדין גיל עטר, היועץ המשפטי של הוועד האולימפי בישראל, מונה לשמש כבורר ב- CAS – מוסד השיפוט העליון בעולם לענייני ספורט, שמקום מושבו בשוויץ. כל גופי הספורט בעולם, רואים במוסד שיפוטי זה כפוסק האחרון בכל נושא בתחום הספורט. ה-CAS  הוא המוסד השיפוט המכריע, בין היתר, בדבר השתתפותם של מדינות וספורטאים במשחקים האולימפיים, ביישוב סכסוכים ומחלוקות בין התאחדויות, קבוצות ושחקנים בכל נושא שהוא, ועוסק גם בכל הקשור לפסקי הדין העוסקים בסוגיות של שימוש בסמים אסורים בספורט.

 

עו"ד עטר, שותף במשרד עורכי הדין נשיץ, ברנדס אמיר, המונה כ-170 עורכי דין, מוביל את מחלקת הנזיקין והספורט במשרד, ומעורב שנים רבות בהליכים משפטיים רבים בתחום הספורט כמו גם בחקיקה בענייני ספורט. הוא חבר בוועדה הממלכתית למינוי שופטי ספורט ודיינים בבתי הדין בענפים האולימפיים, בראשותו של השופט המחוזי בדימוס נתן עמית. בעשייתו המשפטית הספורטיבית, מייצג עו"ד עטר, מומחה לנזיקין, ביטוח וספורט, גם את ההתאחדות לכדורגל ואיגוד הכדורסל בתביעות האזרחיות בענייני נזקי גוף בהן מעורבים גופים אלו.

 

עם היוודע דבר מינויו של עו"ד עטר כבורר ב- CAS, אמר: "מדובר במינוי מקצועי חשוב מאין כמוהו. כבוד גדול הוא לי להיכלל במוסד שיפוטי רב חשיבות זה בעולם. אני רואה בתפקיד זכות גדולה לייצג את  מדינת ישראל ואת הספורט בישראל בפורום שיפוטי בינלאומי כה חשוב, וכמובן אתגר מקצועי גדול. תודתי הגדולה לכל אלה שתמכו במועמדותי לתפקיד: יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל, אלכס גלעדי חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, גילי לוסטיג מנכ"ל  הוועד האולימפי בישראל ועו"ד אפרים ברק חבר ה- "CAS".