הוועד האולימפי | משחקי הנוער האולימפיים בבואנוס איירס שברו את שיאי הצפייה והמעורבות הדיגיטאלית
427190
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-427190,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,unknown,wp-accessibility-helper,accessibility-contrast_mode_on,wah_fstype_rem,accessibility-underline-setup,accessibility-location-left,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-olympics,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

משחקי הנוער האולימפיים בבואנוס איירס שברו את שיאי הצפייה והמעורבות הדיגיטאלית

משחקי הנוער האולימפיים בבואנוס איירס שברו את שיאי הצפייה והמעורבות הדיגיטאלית

מאת: "הערוץ האולימפי" - "The Olympic Channel"

 

משחקי הנוער האולימפיים בבואנוס איירס נרשמו כמשחקים ששברו את שיא המעורבות הדיגיטאלית מאז התקיימו לראשונה לפני 8 שנים.

 

יותר מ- 6 מיליון משתמשים חדשים השתמשו במדיות הדיגיטאליות של המשחקים שכללו את אתר המשחקים הרשמי, אתר הוועד באולימפי הבינלאומי ואתר הבית של הערוץ האולימפי (טלוויזיה). משתמשים אלה צפו בכ - 188 סרטונים ביוטיוב של המשחקים ובערוץ האולימפי וכ- 58 מיליון עמודי אינטרנט, פי 94 יותר מבמשחקים הקודמים בננג'ינג 2014.

 

 

הנתונים הוגשו היום לראשי הוועד האולימפי הבינלאומי במהלך כנס ההנהלה של הוועד המתקיים בטוקיו, וזאת כחודש בלבד מסיום המשחקים. בין שאר הכלים שהוכנסו לשימוש לראשונה כדי ליצור תנועה ומעורבות של משתמשים הפעם, הוצמדו למשל 7 משפיעי מדיה לאתלטים בולטים כדי לעזור להם ליצור תוכן מושך ומעניין שמשך בסופו של דבר מעורבות של 12 מיליון איש.  

 

זו הייתה הפעם הראשונה שמשחקי הנוער האולימפיים זכו לכיסוי מקיף ורחב, כשהזכויות הוענקו במלואן לערוץ האולימפי שדאג לבנות רשת דיגיטאלית גדולה ורחבה שמשכה בסופו של דבר ליותר משני ביליון צפיות ושימושים מ- 234 מדינות שונות ברחבי העולם במהלך חודש אוקטובר האחרון. כחלק מהאסטרטגיה לזכות לחשיפה מירבית, הועבר התוכן ללא תמורה ונפתח לצפייה בין השאר לוועדים אולימפיים ואיגודי ספורט ברחבי העולם, בין השאר צפייה ישירה בשידורי התחרויות 24/7 .
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות