אושר הסכם הרפורמה לתקציב הספורט

 

מאת: הוועד האולימפי בישראל

 

 

 

הנהלת הוועד האולימפי בישראל אישרה הערב בישיבתה את ההסכם בין משרד התרבות והספורט, משרד האוצר לבין ארגוני בספורט שהבטיח את המשך עצמאות הספורט בישראל. בכך הסתיים מאבק שניהלו ארגוני הספורט ובראשם הוועד האולימפי בישראל, לעצמאות הספורט והבטחת מעורבות נציגי הספורט במדיניות חלוקת התקציבים של הספורט הישראלי.

יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל אמר:  "ההסכם אליו הגענו עם משרד התרבות והספורט ומשרד האוצר הערב ואושר בהנהלת הוועד האולימפי, מסדיר את כללי ניהול תקציבי הספורט בישראל ושומר על הסטאטוס קוו בין ארגוני הספורט לממשלה שהתהווה לאורך השנים.
אני רוצה לברך את ציבור אוהדי הספורט בישראל, ואת כל שותפינו לדרך הזו ובראשם לארגון אילת ולוועד הפאראלימיפי על סיכום מוצלח לעבודה מאומצת משותפת של שבועות רבים.
אנחנו מודים למשרד האוצר ובראשם למנכ"ל המשרד שי באב"ד על ההובלה להסכם זה, למשרד התרבות והספורט על ההבנות הברורות אליהן הגענו ולח"כ רחל עזריה, יו"ר ועדת הרפורמות, על האוזן הקשובה והיצירתיות שהפגינה בשמירה על צרכי הספורט בישראל.
תודה לשרי האוצר והספורט על תמיכתם, ושמחנו לגלות עד כמה הספורט זוכה לתמיכה מכל קצוות הקשת הפוליטית בכל המגזרים וברצוננו להודות על תמיכתם בספורט בכלל ולעצמאות הספורט בפרט."

נציין כי העברת תקציב הספורט לגופים השונים ובהם האגודות והאיגודים נמצא בתהליכי חשיבה בוועדת היישום המשותפת למשרדי הממשלה שהוקמה – הספורט, האוצר, החשב כללי והמשפטים 

הוועד האולימפי בישראל יעקוב אחר ההצעות והחלופות השונות במטרה להבטיח שתזרים ההקצבות לגופי הספורט השונים יובטח ולא תיפגע הפעילות השוטפת כפי שאנחנו חוששים שעלול לקרות.

בתמונה: יו"ר הוועד האולימפי בישראל יגאל כרמי