שר האוצר אביגדור ליברמן והשר במשרד האוצר, חמד עמאר, נפגשו היום עם יו״ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד, המנכ״ל גילי לוסטיג, והספורטאים האולימפיים חנה מיננקו ויעקב טומרקין

מאת: הוועד האולימפי בישראל

שר האוצר אביגדור ליברמן והשר במשרד האוצר, חמד עמאר, נפגשו היום עם יו״ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד, המנכ״ל גילי לוסטיג, והספורטאים האולימפיים חנה מיננקו ויעקב טומרקין נושאי דגל ישראל בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.
חנה ויעקב הודו לשר האוצר על יוזמתו לבטל את המס על מענקי הזכייה של ספורטאים עבור במדליות אולימפיות, באליפויות עולם ואליפויות אירופה והציגו את החזון שלהם לספורט הישראלי. השר ציין כי ההצלחה של הספורטאים והשקעה במצוינות זו הצלחה של המדינה כולה.
שר האוצר, אביגדור ליברמן אמר לספורטאים ולנציגי הוועד האולימפי בישראל: ״אחרי שביטלנו את המס על מענק הזכייה למדליסטים אולימפיים, זוכים במגדליות באליפויות העולם ואליפויות אירופה והגדלנו במאות מיליוני שקלים את תקציב הספורט בישראל אמרתי לספורטאים הנהדרים שלנו שאנחנו מחויבים להעניק להם את כל הכלים והתמיכה שהם צריכים כדי שהם יוכלו להמשיך ולהביא לנו כבוד וגאווה לאומית.
הצלחה בספורט הוא נושא חוצה מגזרים- ימין, שמאל, דתי, חילוני, הספורט מאחד את כולם, זו תרומה ענקית לחוסן הלאומי של מדינת ישראל״.

יעל ארד, יו״ר הוועד האולימפי בישראל אמרה: ״הספורט הישראלי הוא כתר המצויינות של החברה הישראלית. אנחנו רוצים להודות לכם על התמיכה, אין להצלחה של הספורטאים שלנו ערך שנמדד בכסף״.

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: ״זה לא רק הכסף כמו שזו הרוח הגבית. הספורטאים מרגישים שהמדינה מגבה אותם וזה נותן את הכוח להצליח״.

יעקב טומרקין
: ״רציתי לומר תודה על היוזמה, על המהלך הראוי. אנחנו שמחים מאד להיות פה ואני מקווה שנמשיך להביא הישגים ולהיות יותר טובים״.

חנה מיננקו: ״רציתי להודות על המהלך שעשיתם, זה מאוד חשוב למדינה ולספורט האולימפי בישראל״

צילום: פלאש 90