עד 2028: הוארך הסכם החסות של הוועד האולימפי הבינלאומי עם חברת "סמסונג"

מאת: הוועד האולימפי הבינלאומי 

 

נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך חתם בסיאול על הארכת הסכם שיתוף הפעולה עם ענק התקשורת "סמסונג" .

 

במסגרת ההסכם, שהוארך עד לשנת 2028 , ימשיכו שני הגופים בצוותא לשתף פעולה בפיתוח האסטרטגיה הדיגיטאלית המשותפת שלהם, שמטרתה להביא לדורות הצעירים ברחבי העולם את הספורט והערכים האולימפיים.

 

תומאס באך אמר בטקס החתימה: " אני מאושר שנזכה להמשיך את שיתוף הפעולה עם סמסונג לעוד עשור. יחד אנו יכולים להעניק השראה לספורטאים ולקהל חובבי הספורט ברחבי העולם, ולבנות את העתיד הדיגיטאלי של המשחקים האולימפיים".

 

נציג סמסונג, דונג ג'ין קו הוסיף: "כשותף ברחבי העולם ב- 22 השנים האחרונות, סמסונג קיבלה השראה מהוועד האולימפי הבינלאומי בערכי הרוח והתקווה, הידידות והאחדות, ואני מקווים להמשיך ולחבר דרך הטכנולוגיה שלנו בכל מקום בעולם ספורטאים ואוהדים".

 

יו"ר מחלקת השיווק של סמסונג טסונקאזו טאקדה: "חברת סמסונג תמשיך לתמוך גם אחרי משחקי טוקיו 2020 בוועד האולימפי ופעילותו, כולל במשחקי לוס אנג'לס 2028 וגם במשחקי הנוער האולימפיים. כמו כן, תימשך התמיכה בוועד האולימפי עצמו, הוועדות שלו וכל הצוותים שלו.

 

הארכת ההסכם בין הוועד האולימפי הבינלאומי לסמסונג כולל גם את הוועד הפאראלימפי הבינלאומי, שגם עמו קיים הסכם מאז שנת 2006 . בין השאר, מתשיך סמסונג לפתח את הפרוייקט : "Athlete Phone Programme", פרוייקט הענקת מהדורה מצומצמת ומיוחדת של מכשירי גאלאקסי "אולימפיים" למשתתפי המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים במטרה להרחיב עבורם את החוויה בזמן המשחקים ולתת להם את האפשרות להישאר בקשר עם משפחתם וחבריהם במהלך המשחקים.

 

צילומים: עמית שיסל