טוקיו 2020: מעצבי הבית הישראליים של קסטרו עיצבו את מערכות הלבוש הרשמיות של חברי המשלחת האולימפית של ישראל

מאת: הוועד האולימפי בישראל

לרגל משחקי הקיץ האולימפיים ה-32 שיתקיימו ביולי הקרוב בטוקיו יפן, עיצבו מעצבי הבית הישראליים של קסטרו, את מערכות הלבוש הרשמיות של חברי המשלחת האולימפית. מערכות הלבוש ישמשו את 170 חברי המשלחת: הספורטאים, הסגל ואנשי ההנהלה, בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים וכן, בכל האירועים והטקסים הרשמיים במסגרת אירועי המשחקים האולימפיים. עיצוב מערכות הלבוש והלבשת המשלחת האולימפית נעשה בתרומה מלאה זו הפעם השביעית ברציפות מאז שנת 1996.

בארוע השתתפו שבעה ספורטאים חברי משלחת ישראל לטוקיו: השחיין מירון חרותי, השחיינית אנדי מורז, האתלטית סלאמוויט באיולין טפרי, הטריאתלט שחר שגיב, לוחמת הטאקוונדו אבישג סמברג וצמד השייטות נויה בר עם ושחר טיבי כיבדו בנוכחותם: שגריר יפן בישראל קואיצ'י מיזושימה, גבי רוטר יו"ר דירקטוריון קבוצת קסטרו, גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל וראש משלחת ישראל לטוקיו ורון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו.

בדברי ברכתו אמר השגריר היפני: "ממשלת יפן בשיתוף כל הצדדים המעורבים נוקטים בכל האמצעים האפשריים על מנת להבטיח משחקי טוקיו 2020 יהיו בטוחים בעבור כולם.אני מצפה ומתרגש לראות את הספורטאים הישראלים במדים של חברת קסטרו נכנסים בטקס הפתיחה לאיצטדיון האולימפי בטוקיו" .

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו אמר היום:"אנו גאים להמשיך במסורת בה חברת האופנה המובילה של ישראל תומכת בעיצוב ובהלבשת חברי המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים, עם תמיכתנו לוועד האולימפי בישראל בתרומה מלאה. אנו רואים חשיבות רבה בתמיכה בספורטאים המייצגים את המדינה. טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים הוא אחד האירועים המסוקרים ביותר בעולם ולוקחים בו חלק מבתי האופנה המובילים של כל מדינה. כבית האופנה המוביל בישראל, אנו גאים לשלב את היכולות שלנו עם הספורטאים הטובים ביותר בישראל, כאשר כולנו יוצרים ופועלים מתוך גאווה ישראלית, הרצון להצטיין ולהצליח. אנו מאחלים הצלחה רבה לכל הספורטאים הישראלים המשתתפים במשחקים האולימפיים בטוקיו".

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "קסטרו מלווה כמלבישה לטקסים הרשמיים את המשלחות האולימפיות של ישראל כבר 25 שנים. אנו גאים בחיבור המתמשך הזה שהחל במשחקים האולימפיים באטלנטה 1996. אנו מודים לקסטרו על האמון המלא בוועד האולימפי בישראל ובתמיכה רבה שנים".

נוי דרור, ראש הסטודיו לעיצוב של קסטרו אמרה על עיצוב התלבושות: "תלבושות הספורטאים עוצבו בהשראת הצבעוניות של דגל ישראל והצורות של הסמל- מגן דוד. הקווים של מגן הדוד פורשו לקווי מתאר בזוויות חדות המזכירות את הצורות של הסמל כצורה מופשטת. התוצאה הסופית יוצרת מראה מתוחכם עם חיבור מובהק לישראליות אופנתית. צבעוניות הפריטים מבוססת על צבעי הדגל וגווניו של הצבע הכחול.

הפריטים עוצבו מתוך כוונה שהשילוב בין הפריטים במערכת הלבוש ייצור משחקי תלת מימד קוויים וצורתיים בין חולצת הטישרט לז'קט  הניילון השקוף, הנלבש מעל.

מערכת הלבוש לחברי הנבחרת הישראלית למשחקים האולימפיים, טוקיו 2020 כוללים: מכנסי צ'ינו קלאסיים קצרים וארוכים, לצד חולצת טישרט מודפסת וז'קט שקוף עשוי ניילון מודפס המשולבים עם טקסטילים מעולמות הספורט".

צילומים: עמית שיסל