חברת איאון (Aon) ישראל, נציגתה של ברוקר הביטוח הגדול בעולם, חידשה את החסות לשחיין האולימפי ושיאן ישראל בשחייה, מירון חירותי

מאת: הוועד האולימפי בישראל

חברת איאון (Aon) ישראל, נציגתה של ברוקר הביטוח הגדול בעולם, הודיעה היום כי חידשה את החסות לשחיין האולימפי ושיאן ישראל בשחייה, מירון חירותי.
כפי שתמכה בחרותי עד למשחקים האולימפיים בטוקיו, איאון תמשיך לתמוך בחרותי ותעניק לו תמיכה כספית עד למשחקים האולימפיים בפריז 2024. חרותי הינו חבר אגודת השחייה של מכבי חיפה ונחשבים לספורטאי מוכשר ומבטיח במיוחד.

מירון חירותי (24) הינו שחיין נבחרת ישראל שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. אלוף ושיאן ישראל במשחי ה- 50 מטרים חופשי ו-50 מטרים פרפר.
חברת איאון הבינלאומית תומכת מזה שנים רבות בקידום ענפי ספורט שונים ורואה בשילוב עסקים וספורט חשיבות אסטרטגית.

ברמה המקומית, אילן בק, יו"ר ומנכ"ל איאון ישראל, הינו חובב ספורט מובהק ובמשך שנים רבות מכהן בתפקידים שונים בתחום. כיום משמש בק כיו"ר מועדון כדורסל מכבי חיפה וחבר בהנהלת איגוד הכדורסל הישראלי.

אילן בק, יו"ר ומנכ"ל איאון (Aon) ישראל, אמר לאחר חתימת ההסכם: "ההחלטה להמשיך ולאמץ את מירון חרותי בדרכו למשחקים האולימפיים בפריז 2024, עולה בקנה אחד עם תפיסת החברה בכל הנוגע לתרומה לקהילה ופיתוח המצוינות, ההישגיות והמקצוענות. זו הבעת אמון מובהקת ביכולות הפנומנליות של מירון להוביל את השחייה הישראלית לשיאים חדשים".

מירון חרותי אמר לאחר הארכת ההסכם: "אומרים שסוד ההצלחה בכל מסע הוא השותפים שיוצאים אליו יחד אתך, ולשמחתי התברכתי בשותפים שהפכו למשפחה. אני שמח להמשיך להיות חלק ממשפחת איאון במסע שלי לעבר המשחקים האולימפיים בפריז 2024. אני רוצה להודות לאילן בק על התמיכה, הסיוע והאמונה בי ללא תנאי. כיף להמשיך לשתף פעולה ואני בטוח שנכונו לנו ביחד הצלחות גדולות".

מימין: אילן בק, יו"ר ומנכ"ל איואן והשחיין מירון חרותי